Hvordan gir..

JanneJenta78

Forumet er livet
dere velling? Tenkte å begynne med det til BA snart, men lurer på om det går an å gi med flaske, eller om det vil tette seg i sutten da??

Hvordan gjør dere det? Med skje blir vel i tynneste laget..[8|]

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: JanneJenta78

dere velling? Tenkte å begynne med det til BA snart, men lurer på om det går an å gi med flaske, eller om det vil tette seg i sutten da??

Hvordan gjør dere det? Med skje blir vel i tynneste laget..[8|]

Jeg har gitt med skje fra dag 1, for å vende han til det! Har gått greit. Blir bare litt gris på smekka[:D]

Oki, kanskje jeg bare skal prøve det da [:)] Han er ganske flink til å spise av skje da så..får sviskesaft og D-vit på skje.[:D]

Etter tips fra noen her, kjøpte jeg Dr. Brown-flaske med tilhørende smokk for tykkere væske (ett stort hull). Det har fungert kjempefint! [:D]

Jeg har bare stukket større hull i noen av tutene vi har hatt fra før av jeg, for vellinga blir jo ganske tykk, og det har fungert toppers![:)] Nå har Oda begynt å spise grøten separat fra melka ho da, så prøver å ikke gi i form av velling lenger. Men ho er ikke spes begeistra for grøt egentlig, he he... Brekker seg i ny og ne[&:] Ho liker jo smaken, men ikke konsistensen virker det som.. Men ho elsker jo middagsglassa da men..hmmm.

Back
Topp