Hvordan gikk det Strikkemaskinen?

tror ikke hun får varsel opp her, nok best å gå på oul tråden og sitere innlegget hennes der og spørre ;)

Har skjedd så masse de siste dagene at jeg ikke har vært her inne...

Det gikk kjempefint! Lille gullet sprell, sutta på tommelen og drakk fostervann. Gyn sa det var for tidlig for å fastsette termindato og at jeg må komme tilbake om et par uker. Det var jo strengt tatt ikke så overraskende, men artig å få se gullet en gang ekstra! Hun prøvde også å se kjønn, men hun mente at det også var litt for tidlig... Men så langt så alt fint ut!!!

Har skjedd så masse de siste dagene at jeg ikke har vært her inne...

Det gikk kjempefint! Lille gullet sprell, sutta på tommelen og drakk fostervann. Gyn sa det var for tidlig for å fastsette termindato og at jeg må komme tilbake om et par uker. Det var jo strengt tatt ikke så overraskende, men artig å få se gullet en gang ekstra! Hun prøvde også å se kjønn, men hun mente at det også var litt for tidlig... Men så langt så alt fint ut!!!
så herlig <3 :D hvor langt er du på vei? :)

så herlig <3 :D hvor langt er du på vei? :)
Jeg var 16+1 på torsdag da jeg var på ul. Gyn målte også og sa at det så ut som mensterminen stemte bra. Men som sagt ville hun ikke sette termin helt enda. Hun mente at det var best å gjøre dette når jeg er 18 uker. Men for meg betydde jo dette bare at jeg fikk se det lille gullet en gang ekstra og at jeg fikk bekreftet at alt er bra så langt!!

Jeg var 16+1 på torsdag da jeg var på ul. Gyn målte også og sa at det så ut som mensterminen stemte bra. Men som sagt ville hun ikke sette termin helt enda. Hun mente at det var best å gjøre dette når jeg er 18 uker. Men for meg betydde jo dette bare at jeg fikk se det lille gullet en gang ekstra og at jeg fikk bekreftet at alt er bra så langt!!
Så herlig ♡ :D vi skal på oul 1.april, da er jeg 17+5 så håper det ikke er for tidlig til å se kjønnet. Er såååå nyskjerrig :D

Jeg skal selv på OUL når jeg er 17+1. Og ho sa det ikke var fortidlig. De tar alt fra uke 16 tilogmed 20
Tror tidsrommet de ønsker er 17-19? Jeg fikk hvertfall beskjed om at 16+1 var for tidlig. Nå har jeg fått ny time 30/3 og da er jeg 17+5. Gleder meg til å få vite om det gjemmer seg en jente eller en gutt i magen!

Tror tidsrommet de ønsker er 17-19? Jeg fikk hvertfall beskjed om at 16+1 var for tidlig. Nå har jeg fått ny time 30/3 og da er jeg 17+5. Gleder meg til å få vite om det gjemmer seg en jente eller en gutt i magen!

Jepp. Forrige gang var jeg 16+5, men måtte allikevell komme tilbake et par uker senere fordi hun ville at målene skulle være rett.

sist graviditet fikk jeg vite kjønn i uke 15 :) hun var litt usikker men det var Pga ungen lå så vanskelig til, men det stemte ☺️ varierer nok litt! Håper å få vite i uke 15 denne gangen også! ☺️

Back
Topp