Hvordan gikk det på TUL?

Har vært forberedt på det verste, ettersom jeg har hatt flere blødninger. Men jammen i meg viste TUL i dag et bankende hjerte. Babyen lå akkurat på mål og vi er enige om 7+5. Det ligger et hematom foran mormunnen som forårsaker blødningen, noe gynekologen trodde kunne ha vært en tvilling❤️ Veldig deilig å få et endelig svar!

Det gikk så bra! Ble målt til 8+5, så rykket 4 dager fremover og alt så bra ut med "lille blobb"❤️ Hjerterytmen var på 179. NÅ har jeg lovet meg selv at jeg skal prøve å slappe av og bare nyte!

Vedlegg

• baby.jpg
    baby.jpg
    94,7 KB · Visninger: 59
I dag sprella barnet mitt i magen! Ordentlig sprelling! Heilt fantastisk å se! Jeg filma, og ser filmen om og om igjen nå:Heartred 9+4

Hvordan gikk det med dere som har vært på TUL i dag?:love017

Klarte ikke vente til planlagt tidlig ultralyd neste torsdag, så bestilte meg time i går for å ta en sjekk i dag (6+3). Fikk bekreftet graviditeten, og er bittelitt i sjokk nå! :Heartred:binkybaby:binkybaby:Heartred

Vedlegg

• 71E8A3B0-F841-4887-A796-428A1ADFE5CB.jpeg
    71E8A3B0-F841-4887-A796-428A1ADFE5CB.jpeg
    299,1 KB · Visninger: 116
Klarte ikke vente til planlagt tidlig ultralyd neste torsdag, så bestilte meg time i går for å ta en sjekk i dag (6+3). Fikk bekreftet graviditeten, og er bittelitt i sjokk nå! :Heartred:binkybaby:binkybaby:Heartred
Oi hadde du noe mistanke? :) ❤️

Var på ultralyd i dag (10+0) og der var alt som det skulle være ☺️ God og tydelig hjerterytme og litt sprelling med armer og ben. Veldig godt å se :Heartred

Alt perfekt med lille:Heartpink satt frem to dager også

174 bpm og 1,8cm lang, 8+4 i dag

4B140BB5-E9D1-4391-ADCC-3832BC0AB645.jpeg

Oi gratulerer så mye❤️ Gøy vi er flere med tvillinger :D

Jeg skulle bare på vanlig første time hos lege i dag, er 9+5, også fikk jeg jammen tidlig ultralyd! Alt bra med spiren i magen, bevegde seg og hjertet slo fint ❤️ Sååå fint å vite at det faktisk er liv inni der ❤️

Alt tilsynelatende i orden med lille bønna :Heartblue
Er 8+6 i dag, og ble målt til 8+5 på UL men i følge legen var det helt normalt med en dag fra eller til. Er jo IVF dette, så vi vet jo befruktningsdatoen!

Bønna ble målt til 2,2cm, lå og rocka frem og tilbake og hjertet slo med HF på 174/min:Heartblue

Offisielt «utskrevet» fra Rikshospitalet, og skal nå bare følges opp som en «vanlig» graviditet :happy:

55422421-6BE8-49B3-A3F8-FCF759D80886.png

Oi hadde du noe mistanke? :) ❤️
Hadde en liten følelse helt i starten, men etter ca 3 uker tenkte jeg det var 1. Men så tok jeg blodprøver hos fastlegen i uke 4 + 2 (evt 4+6), og hcg var da på over 2000, som jeg tenkte var litt høyt! Det var uansett nokså sjokkerende da jeg så på skjermen at det faktisk var 2 stk! :excited001 :nailbiting: :love7
Det skal også sies at jeg fikk hormonbehandling i forkant av inseminasjon, og hadde 2 modne follikler før eggløsning. Men legen sa at han så det som svææææææært lite sannsynlig at jeg skulle få tvillinger! :laughing002

Alt bra på TUL nr. 2, 8+6 i dag og fikk utvendig UL denne gangen :love7

063B83F7-46E3-4D81-94E3-5CAD890F7C19.jpeg

Alt bra på TUL nr. 2, 8+6 i dag og fikk utvendig UL denne gangen :love7

Vis vedlegget 381802

Så flott :):Heartred vet du hva som avgjør om det taes innvendig eller utvendig? Vet det taes alltid innvendig veldig tidlig. Skal på TUL på torsdag og er sikker på den blir innvendig den og:confused: sist svangerskap tok jeg utvendig først i uke 12

Back
Topp