SommerMamma☀️
Blir kjent med forumet
Hei alle sammen er veldig spent på hvordan det gikk på oul med dere?
Fikk dere vite kjønn?
Fikk dere vite kjønn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler ofte ultralydbilder fra sykehuset er litt sånn kjipe i forhold til privat ultralyd.Her gikk det veldig fint
En liten gutt som hadde mye bevegelsen, men som tvert nektet å vise seg frem på bildene. Han lå "opp ned" med ryggen mot magen og bein og armer krøket godt opp under seg, så han ser bare ut som en blobb på alle bildene
Sambo ble litt skuffet over å ikke få de fine ultralydbildene man gjerne forventer, men så lenge gutten ser frisk ut og vi fikk bekreftet det er en gutt, så er jeg fornøyd!
Termin er samme som de gav på TUL, dvs 9. august.
Alt så veldig bra ut Venter en liten gutt, termin 14 august. Han viste seg fra de beste vinkler.
Så kjekt og høre Alt så helt fint ut Telte 5 fingre på hver hånd Det blir en liten gutt herHer var alt som det skulle være og fortsatt jente sies det.
Din ultralyd da?
Hihi. Samme her. Men jeg var jo på tidlig ultralyd før også. Så viste egentlig det da. Men alltid kjekt med en bekreftelse på at alt ser bra ut.Så kjekt og høre Alt så helt fint ut Telte 5 fingre på hver hånd Det blir en liten gutt her