Hvordan gikk det på OUL ?

Her gikk det veldig fint :)

En liten gutt som hadde mye bevegelsen, men som tvert nektet å vise seg frem på bildene. Han lå "opp ned" med ryggen mot magen og bein og armer krøket godt opp under seg, så han ser bare ut som en blobb på alle bildene :bag:

Sambo ble litt skuffet over å ikke få de fine ultralydbildene man gjerne forventer, men så lenge gutten ser frisk ut og vi fikk bekreftet det er en gutt, så er jeg fornøyd!

Termin er samme som de gav på TUL, dvs 9. august.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210305-144238_Video Player.jpg
    Screenshot_20210305-144238_Video Player.jpg
    40,1 KB · Visninger: 121
Kjempefin opplevelse. Termin forble uforandret, og den lille viste seg ivrig frem i alle mulige vinkler. Fikk sett fingre og tær, og veeldig tydelig at det er en gutt, og at han drakk fostervann.
 
Det var en fantastisk opplevelse! Fikk også se alt fra fingte til hjerte og magesekk! Men husk å spørre hvis dere vil vite kjønn! Jeg spurte heldigvis, og da fikk jeg beskjed om at hun ikke pleier å se etter det, men at hun kunne ta det mot slutten:Heartred Det blir jente her:Heartred
 
Gikk fint her. :) Ungen var lite samarbeidsvillig og lå i dårlig stilling, så jeg måtte få ny time om et par uker for at de skal få sjekket hjertet bra nok. Tre jordmødre var enig i at det så ut som en liten gutt. :Heartred
 
Fin opplevelse :Heartred
Fin og aktiv, liten gutt som viste seg fram :Heartblue
 
Det gikk veldig bra, men lille klumpen lå i lotusstilling med navlestreng mellom beina, så vi fikk ikke vite kjønnet.. var så klart litt skuffende, men vi er vel egentlig bare glade for at det er en frisk og aktiv baby <3
 
Gikk veldig greit, alt var som det skulle være og venter en jente - akkurat som magefølelsen sa:)
 
Gikk veldig bra! Svært aktiv gutt og frisk som en fisk ut i fra hva begge jordmødrene kunne se :Heartblue
 
Her gikk det veldig fint :)

En liten gutt som hadde mye bevegelsen, men som tvert nektet å vise seg frem på bildene. Han lå "opp ned" med ryggen mot magen og bein og armer krøket godt opp under seg, så han ser bare ut som en blobb på alle bildene :bag:

Sambo ble litt skuffet over å ikke få de fine ultralydbildene man gjerne forventer, men så lenge gutten ser frisk ut og vi fikk bekreftet det er en gutt, så er jeg fornøyd!

Termin er samme som de gav på TUL, dvs 9. august.
Jeg føler ofte ultralydbilder fra sykehuset er litt sånn kjipe i forhold til privat ultralyd. :rolleyes:
 
Her var alt som det skulle være :Heartred og fortsatt jente sies det. :wav
Din ultralyd da? :Heartred
 
Snart 3 uker siden oul her, men alt var bra, bortsett fra at jeg har to morkaker, så må tilbake i uke 24...venter enda en liten gutt ❤️
 
Var på TU i uke 13, fikk da termin 17.aug og en liten gutt. På OUL i dag var det uendret❤
 
Alt bra, en liten frisk gutt, de sa jente i uke 16 men nå var det helt tydelig at det var en liten gutt. Fikk fine bilder, skal tilbake i uke 24 ❤️
 
Back
Topp