Hvordan giftet....

Giftet oss på tinghuset i Oslo en fredag i Oktober 2005, og dro til fotografen etterpå.
Lørdagen hadde vi selskap med familien og forloverne, med koldtbord og masse kaker (+ dans[;)]). En helg etterpå holdt vi stor fest for alle vennene våre[:D] Selve bryllupet kostet vel bare noen tusen, mamma betalte maten, svigers kjøpte drikke til familieselskapet. Kjolen kostet vel 1500 kr (mamma sydde den, nydelig brodert silke), og fotografen kostet 500 (fordi jeg ikke hadde hvit kjole).

I mars reiste vi på bryllupsreise, og den kostet vel 220 000 ca[8D][:D]

Vi planlegger nå.. syntes det blir dyrt... vi blit sponset med 25.000 fra hver familie.. men må nok ut med over 50.000 selv... nå har vi spart til dette, så det er ikke noe problem, men bryllup med en del gjester med middag og sånt koster litt.. men det er jo forhåpentligvis 1 gang :)

dytter

dytt

Vi giftet oss i april 08 på tinghuset. Var bare oss og forlovere + barna.
Samme kvelden lagde vi middag hjemme hos forloverne(et vennepar) og kosa oss. Neste dag dro vi 4 på en weekendtur til Århus.
Det som kosta penger hos oss var nok turen.. vi betalte for alle og det kom vel på til sammen 10000kr.

Veldig fornøyd med dagen vår[:D]

vi skal gifte oss til sommeren, har budsjett på ca 80 000.
kjolen kjøper mamma, både jeg og forloveren min er frisører så vi fikser hverandre[:)]
lokalet er ganske dyrt, ca 50 tusen med mat, drikke kommer i tillegg
her leid toastmaster som er dj også til 10000
og fotograf fra forberedelse til festen, er ikke sikker på hvor mye det blir enda.
er det jeg har i boks til nå[:)]

kansje blir det litt over budsjettet også, men men gifter oss bare en gang[:)]

Takker for svar!

vi giftet oss 16.08.08
i ei enorm kirke der jeg kommer ifra,
hehe var litt lite folk i forhold til størrlsen på kirka da men
med nær slekt og venner.
en venn av min fosterfar spilte trompet samme med organisten.
denne:
http://www.rmf-musikk.no/eksempler/TrumpetVoluntary.html

<3<3<3

så hadde vi nærmeste slekt på middag. var vel 20-30 stk.
etter det kom venner også på kake og kaffe og fest.
vi fyrte opp i utepeis i hagen og så satt vi der under pledd og kosa oss mens min bestevenn spilte trekkspill!
så ble det jegergryte til nattmat:)
morran etter ble både slekt og venner bedt på frokost med resten av koldtbord og kaker og jegergryte.

Back
Topp