Hvordan gar dere gjort det ?

Mamma til 4

Elsker forumet
Nå er jeg 38+ 2 og syns derfor det var på tide å setre opp seng, kurv, vogn og re dette opp. Men det kan jo gå enda 1-3 uker før han kommer. Jeg har redd opp sengene. Dekkee dere det til på noen måte med laken eller teppe ? Tenker på støv og sånn.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Nå er jeg 38+ 2 og syns derfor det var på tide å setre opp seng, kurv, vogn og re dette opp. Men det kan jo gå enda 1-3 uker før han kommer. Jeg har redd opp sengene. Dekkee dere det til på noen måte med laken eller teppe ? Tenker på støv og sånn.

Hatt på et teppe ja:)

Har redd opp sengo hans som står på hans rom:) Men der e da jo " tomt" endo so blir ikkje støv der :)

Har redd opp sengo hans som står på hans rom:) Men der e da jo " tomt" endo so blir ikkje støv der :)
Tomt på hvillken måte da ? Er det kun ei seng der ? Jeg har satt det på et tomt rom som blir han sitt rom. Men det står ei seng der og litt leker som tilhører stedatrera mi. Men rommet er ikje i bruk.

Jeg har vaska sengetøyet, men ikke tatt det på senga enda. Mannen maler listene på barnerommet. Regner med at han er ferdig i morgen og da blir kommoden satt inn. Regner med at vi rer opp senga hans når vi kommer hjem fra sykehuset.
Oki. Langt er du på vei ? Syns det ble så koselig å sette det opp så lar det stå med et evt pledd over :)

Tomt på hvillken måte da ? Er det kun ei seng der ? Jeg har satt det på et tomt rom som blir han sitt rom. Men det står ei seng der og litt leker som tilhører stedatrera mi. Men rommet er ikje i bruk.

Ja barnerommet e jo ikkje fullt innreda endo. Står jo kommode å litt. pynt å leke, men når da heller ikkje e i bruk, so går da heilt fint at sengo står der:) Blir meir støv inne på våras soverom. Har stått oppredd i 1 veka, går heilt fint:)

Ja barnerommet e jo ikkje fullt innreda endo. Står jo kommode å litt. pynt å leke, men når da heller ikkje e i bruk, so går da heilt fint at sengo står der:) Blir meir støv inne på våras soverom. Har stått oppredd i 1 veka, går heilt fint:)
Dt er sant. Står på et eget rom her og. Hvor lenge er det til du har termin da ?

Har satt opp både seng og vugge. Stellebordet er også satt opp lagt oppi i de tingene som jeg trur jeg vil trenge. Har lagt et sengeteppe over det hele slik at det ikke blir støv. Vogna er også satt opp og klar. Står klar i det samme rommet. Blir ikke brukt det rommet så valgt å gjøre det slikt.

Har bare vasket opp og strøket sengsett, vaska laken og dyner,vasket opp babyklær som er nøytrale og vuggen og kurven- som har vært i bruk siden jeg var født står pent opp på et gjesterom i mens, grindsenga tar vi i bruk når han/hun blir større:) Babyen skal uansett ligge på vårt rom første tiden:)

Jeg har reid opp med det ene settet.. Så bytter datteren vår til et annet rent når vi er på sykehuset :) da er det støvfritt.. Men nå står senga inne hos oss da, så er jo mye aktivitet rundt :)
Oki ;) vårt stpr på et rom som ikke er i bruk så satser på at det holder seg fint uten nå over :) evt bare et teppe :)

Vi har reid opp senga til bebisen, men har lagt et teppe over for å forhindre at støv legger seg der :)

Back
Topp