Hvordan går det?

6+3 i dag.

sjekk overstått, vet like lite som før i grunnen, men alt håp er visst ikke ute. Så fostersekk og fosteranlegg, men det var lite. Så normalt ut for tidligere i svangerskapet, men så har jeg hatt ivf, så vi vet ganske godt når ting foregikk :wtf:
Fosterutviklingen kan visst stoppe opp litt..

Jeg hadde ikke fått svar på hcg, så hun ringte inn og fikk tallene. 1300 i dag. 911 på mandag. Så det har gått oppover, men hun kunne ikke si noe sikkert om tallene heller... :banghead: Annet enn at størrelsen på det hun fant med UL stemmer bra med nivå av hcg..

Såh, bare å vente altså...:banghead::banghead:

Hun vil ha ny hcg mandag og UL torsdag. Evig lenge til spør du meg! Spørs om jeg ikke bare tar en bp hos fastlegen i mårra...

krysser fingrene. Sist når jeg tilslutt hadde MA var jeg på TUL rundt da uke 6+4 tror jeg. Da såg jeg samme som deg. Og då visste jeg akkuratt når jeg hadde EL. Hun sa samme til meg at det kunne ha stoppet opp litt. Men hjertet begynte og banket til 10+4. Så alt var normalt frem til det. Så håper du får se et bankende hjerte på torsdag ❤️

Jo, takk som spør:) det er nok som de andre sier, hverdagen kom og tok oss etter en god juleferie:joyful:
Her går det i bekymringer etter magesmerter og en liten blødning i går. Skal ta blodprøver i morgen og på tidlig ultralyd. Har ikke helt troa da symptomene er blitt svakere:(

krysser fingrene. Sist når jeg tilslutt hadde MA var jeg på TUL rundt da uke 6+4 tror jeg. Da såg jeg samme som deg. Og då visste jeg akkuratt når jeg hadde EL. Hun sa samme til meg at det kunne ha stoppet opp litt. Men hjertet begynte og banket til 10+4. Så alt var normalt frem til det. Så håper du får se et bankende hjerte på torsdag ❤️

åh, så bra å høre at det fortsatte å utvikle seg. Kjedelig at det endre i MA tilslutt da ❤️ Men det er i hvert fall håp.
Ligger og leser om forsinket utvikling og diverse effekter, blant annet økt sannsynlighet for kromosomavvik. Kjenner jeg er litt skeptisk, men skal prøve å ha litt trua!

Målte du hcg sist også? Nysgjerrig siden mine verdier er ganske så lave.

åh, så bra å høre at det fortsatte å utvikle seg. Kjedelig at det endre i MA tilslutt da ❤️ Men det er i hvert fall håp.
Ligger og leser om forsinket utvikling og diverse effekter, blant annet økt sannsynlighet for kromosomavvik. Kjenner jeg er litt skeptisk, men skal prøve å ha litt trua!

Målte du hcg sist også? Nysgjerrig siden mine verdier er ganske så lave.

nei, tenkte ikke i de baner sist. Har i grunn ikke gjort det denne gangen heller. No har sykehuset en uke igjen på å vurdere henvisningen min. Hååper eg får en time og en TUL. Er ganske spent denne gangen. Siden jeg har hatt noen blødninger og veldig lite symptomer.

nei, tenkte ikke i de baner sist. Har i grunn ikke gjort det denne gangen heller. No har sykehuset en uke igjen på å vurdere henvisningen min. Hååper eg får en time og en TUL. Er ganske spent denne gangen. Siden jeg har hatt noen blødninger og veldig lite symptomer.
Håper du får time snart, og at det ser bra ut ❤️

tilbake i jobb i dag etter 4 dager strekk ut på sofaen. Har innfunnet meg med å leve med oppkast og er ellers bare skikkelig sliten...
er ikke ofte nok innpå her da jeg savner en skikkelig app altså, er så klønete i nettleseren....
Hva jobber du som?

Her går det greit nok. Takk som spør! Med deg da?
Sliter med å sove om kvelden, fordi jeg trapper ned på medisiner. Jeg kan ta de mens jeg er gravid, men føler på så dårlig samvittighet. Må ta smertestillende pga ankelen min som jeg brakk i sommer, så føler det er nok. Sliter litt med smerter i ansiktet siden jeg måtte slutte på en annen medisin for å prøve å bli gravid. Heldigvis har jeg time til nevrolog i slutten av mnd :) Blir sliten av å ha det sånn, men samtidig kan jeg slappe av mens barna mine er på skolen og i bhg. Mannen er også hjemme nå, han skal reise igjen i slutten av januar, så får benytte tida nå mens han er her :p samtidig irriterer han vettet av meg innimellom :rolleyes:
Uff det var mye å stri med! Lykke til med nedtrapping og time hos nevrolog :)

Det er litt hverdagen her iallefall:rolleyes: Jeg jobber fullt nå etter lang juleferie, og det merkes. Er mye kvalm på jobb og når jeg kommer hjem sovner jeg på sofaen. Skal ikke klage, for jeg er absolutt ikke av de dårligste og kaster ikke opp (bank-i-bordet). Men jeg er stuptrøtt og «slapp» og uggen:sour:
Same same, er ikke noe særlig, håper det blir bedre for deg etterhvert :)

Kan melde om at det ikke er veldig mye aktivitet på fjesboka i alle fall :) vil tro det er fordi hverdagen er igang igjen.

For min del har de siste dagene gått med på å våke over mormor. Hun sovet inn natt til i går. Så vi har vært samlet med foreldrene mine, begynt planlegging av begravelse og begynt tankene rundt hvem som skal ha hva av tingene hennes.
Merker at jeg er preget om dagen, og veldig sliten etter mange timer på sykehuset hos henne.

Ellers er det lite symptomer igjen og jeg klarer ikke å la være å bekymre meg over om det er liv her..
Jeg har vært gjennom noe av det samme nå nylig. Det er ikke lett å være gravid midt oppi alt, men å få en liten en er jo noe jeg så inderlig vil, så må prøve å ta vare på meg selv, men det er tøft. For meg gjør det som har skjedd at jeg blir ekstra følsom, alt er liksom på overflaten hele tiden, så da er er det vanskelig å ikke bekymre seg over den lille i magen også. Det er likevel så godt å ha denne gleden oppi det hele. Så prøver å holde meg selv positiv. Du virker veldig sterk i mine øyne. Sender deg mange varme tanker i en tøff tid.

Back
Topp