Hvordan går det?

Høne_mor84

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Det er så stille her inne, er det fordi det er mer aktivitet på skjult forum, eller er fleste parten på fjesboken?

Hvordan går det med dere? Hvordan er formen? :)

Jeg er rett og slett alt for kvalm til å orke å være på tlf :wacky: tatt en oppdatering her inne nå.. :hungover:
Så ja, dagene mine innebærer å sitte musestille i sofaen for å ikke utløse kvalme :hilarious:

Der da??

Det er litt hverdagen her iallefall:rolleyes: Jeg jobber fullt nå etter lang juleferie, og det merkes. Er mye kvalm på jobb og når jeg kommer hjem sovner jeg på sofaen. Skal ikke klage, for jeg er absolutt ikke av de dårligste og kaster ikke opp (bank-i-bordet). Men jeg er stuptrøtt og «slapp» og uggen:sour:

Det er så stille her inne, er det fordi det er mer aktivitet på skjult forum, eller er fleste parten på fjesboken?

Hvordan går det med dere? Hvordan er formen? :)

Jeg er ikke inne på skjult enda, så henger her ute :happy:

Har hatt noen dager med kvalme og hodepine tidligere, men i går var det nesten ingenting, og ikke så mye i dag heller (men dagen er fortsatt ung :p:wacky:) Så er litt bekymret, samtidig som jeg tenker jeg kanskje bør nyte det før jeg kommer noen uker lenger og kvalmen kommer for fullt :depressed::p Du da? Hvordan går det med deg? :)

Jeg er heller ikke på skjult, men har hatt hendene fulle med barnehagetilvenning med førstemann. Føler heller ikke at jeg har så mye å melde på trådene, siden jeg har lite symptomer og ikke har vært på tul enda:(. Men skal ta hcg-prøve i dag og har tul på mandag, så håper og tror det blir mer aktivitet fra min side fra neste uke av! :)

Kan melde om at det ikke er veldig mye aktivitet på fjesboka i alle fall :) vil tro det er fordi hverdagen er igang igjen.

For min del har de siste dagene gått med på å våke over mormor. Hun sovet inn natt til i går. Så vi har vært samlet med foreldrene mine, begynt planlegging av begravelse og begynt tankene rundt hvem som skal ha hva av tingene hennes.
Merker at jeg er preget om dagen, og veldig sliten etter mange timer på sykehuset hos henne.

Ellers er det lite symptomer igjen og jeg klarer ikke å la være å bekymre meg over om det er liv her..

Det går veldig bra om dagen. Kjenner på symptomer, men ingen av dem er ille nok til å plage meg nå. Nyter graviditeten litt mer igjen. Ellers er det mye spennende som skjer her hjemme, så får tankene over på andre ting :p

Det går litt opp og ned, men stort sett bra. Er tidvis kvalm/uvel men når det kommer er det stort sett fordi det er for lenge siden jeg har spist eller ikke spiser fort nok på morgenen. Så må nok bare få bedre rutiner på det. :)
Ellers går dagene til å se frem til legetime på tirsdag og tidlig ultralyd neste fredag. Superspent!

Stille fra meg fordi jeg er i full jobb og har en ganske hektisk hverdag, ikke har noen symptomer og det derfor virker litt uvirkelig enda, i tillegg til at jeg er litt skeptisk til hele greia med at man må være så og så aktiv for å få tilgang til hemmelige grupper. Så jeg kommer nok til å henge her ute gjennom svangerskapet, lese det jeg finner interessant og svare de gangene noe engasjerer meg her ute

Jeg er også tilbake på jobb, og har vært sliten på kveld. I tillegg er jeg litt avventende for å se hvordan dette går, siden det stadig blør og det kan se ut til at testene er litt svakere de siste to dagene:banghead: Svar på hcg og TUL i dag. Gruer meg til det :confused:

Jeg er også tilbake på jobb, og har vært sliten på kveld. I tillegg er jeg litt avventende for å se hvordan dette går, siden det stadig blør og det kan se ut til at testene er litt svakere de siste to dagene:banghead: Svar på hcg og TUL i dag. Gruer meg til det :confused:
Hvor langt er du på vei nå?

Krysser fingrene for positivt svar :Heartred

Her går det greit nok. Takk som spør! Med deg da?
Sliter med å sove om kvelden, fordi jeg trapper ned på medisiner. Jeg kan ta de mens jeg er gravid, men føler på så dårlig samvittighet. Må ta smertestillende pga ankelen min som jeg brakk i sommer, så føler det er nok. Sliter litt med smerter i ansiktet siden jeg måtte slutte på en annen medisin for å prøve å bli gravid. Heldigvis har jeg time til nevrolog i slutten av mnd :) Blir sliten av å ha det sånn, men samtidig kan jeg slappe av mens barna mine er på skolen og i bhg. Mannen er også hjemme nå, han skal reise igjen i slutten av januar, så får benytte tida nå mens han er her :p samtidig irriterer han vettet av meg innimellom :rolleyes:

Hvor langt er du på vei nå?

6+3 i dag.

sjekk overstått, vet like lite som før i grunnen, men alt håp er visst ikke ute. Så fostersekk og fosteranlegg, men det var lite. Så normalt ut for tidligere i svangerskapet, men så har jeg hatt ivf, så vi vet ganske godt når ting foregikk :wtf:
Fosterutviklingen kan visst stoppe opp litt..

Jeg hadde ikke fått svar på hcg, så hun ringte inn og fikk tallene. 1300 i dag. 911 på mandag. Så det har gått oppover, men hun kunne ikke si noe sikkert om tallene heller... :banghead: Annet enn at størrelsen på det hun fant med UL stemmer bra med nivå av hcg..

Såh, bare å vente altså...:banghead::banghead:

Hun vil ha ny hcg mandag og UL torsdag. Evig lenge til spør du meg! Spørs om jeg ikke bare tar en bp hos fastlegen i mårra...

6+3 i dag.

sjekk overstått, vet like lite som før i grunnen, men alt håp er visst ikke ute. Så fostersekk og fosteranlegg, men det var lite. Så normalt ut for tidligere i svangerskapet, men så har jeg hatt ivf, så vi vet ganske godt når ting foregikk :wtf:

Jeg hadde ikke fått svar på hcg, så hun ringte inn og fikk tallene. 1300 i dag. 911 på mandag. Så det har gått oppover, men hun kunne ikke si noe sikkert om tallene heller... :banghead: Annet enn at størrelsen på det hun fant med UL stemmer bra med nivå av hcg..

Hun vil ha ny hcg mandag og UL torsdag. Evig lenge til spør du meg! Spørs om jeg ikke bare tar en bp hos fastlegen i mårra...
Håper på det beste :Heartpink

6+3 i dag.

Hva er bp?
Håper du får positivt svar neste uke, skjønner godt det virker som en evighet til :Heartred

6+3 i dag.

Håper på gode nyheter for deg :Heartbigred

tilbake i jobb i dag etter 4 dager strekk ut på sofaen. Har innfunnet meg med å leve med oppkast og er ellers bare skikkelig sliten...
er ikke ofte nok innpå her da jeg savner en skikkelig app altså, er så klønete i nettleseren....

Går fint her, travle hverdager. Og veldig trøtt og sliten. Skal på tul imorgen, så spent og tidvis nervøs :oops:

Back
Topp