Det er så stille her inne, er det fordi det er mer aktivitet på skjult forum, eller er fleste parten på fjesboken?
Hvordan går det med dere? Hvordan er formen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så stille her inne, er det fordi det er mer aktivitet på skjult forum, eller er fleste parten på fjesboken?
Hvor langt er du på vei nå?Jeg er også tilbake på jobb, og har vært sliten på kveld. I tillegg er jeg litt avventende for å se hvordan dette går, siden det stadig blør og det kan se ut til at testene er litt svakere de siste to dagene Svar på hcg og TUL i dag. Gruer meg til det
Krysser fingrene for positivt svarJeg er også tilbake på jobb, og har vært sliten på kveld. I tillegg er jeg litt avventende for å se hvordan dette går, siden det stadig blør og det kan se ut til at testene er litt svakere de siste to dagene Svar på hcg og TUL i dag. Gruer meg til det
Hvor langt er du på vei nå?
Håper på det beste6+3 i dag.
sjekk overstått, vet like lite som før i grunnen, men alt håp er visst ikke ute. Så fostersekk og fosteranlegg, men det var lite. Så normalt ut for tidligere i svangerskapet, men så har jeg hatt ivf, så vi vet ganske godt når ting foregikk
Fosterutviklingen kan visst stoppe opp litt..
Jeg hadde ikke fått svar på hcg, så hun ringte inn og fikk tallene. 1300 i dag. 911 på mandag. Så det har gått oppover, men hun kunne ikke si noe sikkert om tallene heller... Annet enn at størrelsen på det hun fant med UL stemmer bra med nivå av hcg..
Såh, bare å vente altså...
Hun vil ha ny hcg mandag og UL torsdag. Evig lenge til spør du meg! Spørs om jeg ikke bare tar en bp hos fastlegen i mårra...
Hva er bp?6+3 i dag.
sjekk overstått, vet like lite som før i grunnen, men alt håp er visst ikke ute. Så fostersekk og fosteranlegg, men det var lite. Så normalt ut for tidligere i svangerskapet, men så har jeg hatt ivf, så vi vet ganske godt når ting foregikk
Jeg hadde ikke fått svar på hcg, så hun ringte inn og fikk tallene. 1300 i dag. 911 på mandag. Så det har gått oppover, men hun kunne ikke si noe sikkert om tallene heller... Annet enn at størrelsen på det hun fant med UL stemmer bra med nivå av hcg..
Hun vil ha ny hcg mandag og UL torsdag. Evig lenge til spør du meg! Spørs om jeg ikke bare tar en bp hos fastlegen i mårra...
Håper på gode nyheter for deg6+3 i dag.
Takk! Forsøk på forkortelse på blodprøveHva er bp?
Håper du får positivt svar neste uke, skjønner godt det virker som en evighet til