Hvordan går det?

K7583

Betatt av forumet
Septemberbarna 2019
Barna er nå 2-3 månder. Kan tenke meg det er like hektisk hos dere som her. Spesielt med julen rundt hjørnet. Lurte bare rett og slett på hvordan det går med dere? :)
 
Her har vi besøk av svigermor som driver å vasker og rydder og holder storesøster ved lag når jeg må amme lillebror, så vi har hatt en veldig rolig start på desember. Blir nok mer hektisk når hun reiser igjen.

Nå har vi ikke planer om å lage 7 slag til jul osv, men noe godt blir det vel. Ser først og fremst frem til at forloveden fyller 30 på søndag og prøver å finne ut hva vi skal lage til han og hva vi skal finne på :happy:
 
Går helt supert! :) Twinsa er straks 3 mnd, og ting er veldig bra!
Vi har ingen hjelp på noe vis, så det går egentlig over all forventning med 3 stk under 2 år. Håper bare det fortsetter :angelic:
 
Endelig har vi kalrt å etablere fullaming med tilfredstillende vektølning. Det skjedde vell på bebisen sin 2 mnddag! Så glad det skjedde før jul. Har en helt annen ro nå.

Jeg har begynt å rydde å vaske litt og litt når han sover. Storesøster på 11 skal hjelpe meg å bake så det blir fint.

Vi skal heldighvis være hos svigers på julaften så da trenger vi ikke tenke så mye på det.
 
Back
Topp