Hvordan går det?

Begynte for en uke siden :)
Gubben mener det har god effekt. Men det er ingen mirakelkur :p
Nei er ikke bare bare :(
Prøver å få litt luft ut av denna klompen her, men er jo like langt når hu begynner å grine etterpå som resulterer i mer luft :( evig runddans..Snapchat-7890488018830528660.jpg

Ammingen er lagt på hylla. Pumpa til de var 6 uker men måtte legge det på hylla også da det opptok så mye tid.. Jentene har mye vondt i magen så er mye gråt og frustrasjon.. Prøvd det meste. Vet hverfall at miniform funker her, da vi prøvde en uke uten og det var et rent helvete.. Tenkte ikke over forandringen før vi begynte igjen.. Bruker også Semper dråper, og begynt med malt en gang om dagen med god effekt.. Savner å amme og ha den kosen jeg hadde med storebror. Blir lite moments når de er 2, men det går bedre og bedre.. Og de begynner virke gradvis mer fornøyde og jeg kjenner dem bedre ikke minst. 10 uker nå, eller 7 uker etter termin:)

Her er mini 1 mnd. Alt går egentlig bra. Vi delammmer med ønske om å fullamme, men foreløpig produserer jeg for lite og vektoppgangen var altfor lav. Trøblete ammestart med skjold, og kroppen min var nok på etterskudd ved fødsel pga operasjon etter fødselen. Men merker at jeg får mer og mer melk (for en uke sida sto spruten ved håndmelking, før har det bare pipla), og ifølge måltidsveiing har han begynt å spise mer effektivt av meg. Håpet er å kunne redusere tillegget snart slik at vi kan prøve å få opp produksjonen min, men vil se mer stabil vektoppgang først. Utover det er stort sett alt strålende. Han er en fornøyd og fin liten tass, hans store interesser til nå, etter pupp, er uroen på badet, alle vinduer og lys, fargerike bilder og babygymmen. Han smiler og gliser sol bare det i søvne, men i våken tilstand er han dødsseriøs :p Jeg koser meg masse ihvertfall!

Last edited:
Her hos oss har ammingen endelig blitt til en koselig stund. Det gjorde vel vondt i 5-6 uker. Mange ganger hadde jeg lyst til å slutte pga sårhet Han går opp mellom 400-500 gram i uka. Nå smiler han bare mer og mer, smelter både mor og far ;) Sover godt på natta, våkner hver 3. time for mat.

Back
Topp