Heisann damer! Hvordan går det med amminga? Og hvordan er livet med spedbarn? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammingen er fortsatt mye styr, hun blir syv uker i morgen. Jeg har altfor mye melk. Plagsomt for både meg og ho. Melkespreng og tette melkeganger, og konstant lekking gjennom bh og T-skjorte. Det verste er selvfølgelig at hun får fryktelig mye magevondtHelt forferdelig når hun vræler det hun kan og vrir seg i smerte
Har trodd det har vært noe jeg har spist siden noen dager er verre enn andre, men har skjønt nå at det må være min overproduksjon. Så denne uka skal jeg få prøvd ut intervall-amming og se om det kan hjelpe!
Ellers så koser vi oss veldig. Smelter hver gang hun smiler <3 Har hatt noen netter nå hvor hun sover lenger også, Gud å deilig!![]()
Evt semper dråper! Fikk det anbefalt fra helsestasjonen! Ny baby etter det ble tatt i bruk, får luften mye lettere utHar du prøvd minifom? Fikk tips av en nabo om å prøve det hvis babyen har mye vondt i magen. Det er egentlig til kolikk barn, men kan brukes hvis de får vondt i magen av mye melk også. Det gis barnet med skje og skal i følge de på apoteket "poppe" luftboblene i tarmen, sånn at de ikke får så vondt i magen. Det er reseptfritt, men står ikke fremme, så en må spørre etter det i kassen. Det går jo an å høre med de på apoteket om det kan fungere for babyen din også![]()
Jeg prøvde minifom uten noe særlig effekt.. Hva er forskjellen på den og semper dråper? Kunne vært gøy å sett om den funka istedenEvt semper dråper! Fikk det anbefalt fra helsestasjonen! Ny baby etter det ble tatt i bruk, får luften mye lettere ut![]()
Ikke prøvd, har tenkt på om jeg skal. Men søstra mi var litt negativ til det, og mente det var siste løsning:/ så har ikke turt:/ tenker jeg prøver ut denne intervall-ammingen, så får jeg teste ut miniform hvis ikke det har noen effektHar du prøvd minifom? Fikk tips av en nabo om å prøve det hvis babyen har mye vondt i magen. Det er egentlig til kolikk barn, men kan brukes hvis de får vondt i magen av mye melk også. Det gis barnet med skje og skal i følge de på apoteket "poppe" luftboblene i tarmen, sånn at de ikke får så vondt i magen. Det er reseptfritt, men står ikke fremme, så en må spørre etter det i kassen. Det går jo an å høre med de på apoteket om det kan fungere for babyen din også![]()
Mener den er mer langtidsvirkendeJeg prøvde minifom uten noe særlig effekt.. Hva er forskjellen på den og semper dråper? Kunne vært gøy å sett om den funka isteden![]()
Helammer du eller mme? Tenkte siden du sa blei hard i magen?Mener den er mer langtidsvirkendehelsesøster sa det var bedre dokumentert effekt på semper! Trur vi har merket noe bedring, har ikke de samme luftsmertene virker det som. Men mulig noe hardere i magen, som nå har gitt oss 2 litt sutrete døgn :-S Men alt i alt bedre enn sånn som mini lå å vrei seg for å få ut luft
![]()
Jeg helammer!Helammer du eller mme? Tenkte siden du sa blei hard i magen?
Kanskje jeg må høre om de har sånt på apoteket da![]()