Hvordan går det på jobb damer?

Tenker at det må du ikke bekymre deg for:Heartred alle er vi ulike når det kommer til graviditet, og jeg håper og tror at ulike arbeidsplasser er så pass oppdatert:wideyed::wideyed::wideyed: skjønner alikevel hva du mener, men håper virkelig det er bekymring uten grunn:Heartred
Takk for gode ord:Heartred

Jeg sliter litt på jobb. Får noen perioder hvor jeg er ekstremt trøtt, så jeg klarer ikke å konsentrere meg. Redd for at jeg plutselig sovner på jobb en dag. Jeg har ikke fortalt det på jobb, og vil vente så lenge som mulig med å fortelle det der.

Jeg sliter litt på jobb. Får noen perioder hvor jeg er ekstremt trøtt, så jeg klarer ikke å konsentrere meg. Redd for at jeg plutselig sovner på jobb en dag. Jeg har ikke fortalt det på jobb, og vil vente så lenge som mulig med å fortelle det der.
Får det litt slik når jeg ikke er på undervisning men sitter fremfor pc...da blir jeg så fort trett og ukonsentrert:wideyed: slitsomt...

Jeg er heldigvis ikke blitt kvalm (men fortsatt tidlig, så det kommer vel sikkert). Det som er mest utfordrende er 90 minutter sammenhengende undervisning på morgenen. Da må jeg ha flere tissepauser. Går heldigvis bedre utover dagen, aner ikke hvorfor jeg er så tissetrengt. Ellers gruer jeg meg til kvalmen og trettheten kommer, men den tid, den sorg.

Slitsomt jeg jobber 10 og 11 timers netter i helsevesenet. Kjenner at det kan bli tungt.har 100 %Fri nå og utslittFor høre litt med legen når jeg skal dit.
Gravide er fritatt for nattevakter, uansett hvor langt en er på vei:happy: Ikke bare er nattevakt større belastning for kroppen men også viser forskning at det øker risikoen for spontanabort osv. Hadde jeg vært deg hadde jeg fått en erklæring hos legen for å så spør arbeidsgiver om dag/kveldsvakter. Håper det ordner seg:Heartred Masse lykke til

Er sykepleier og kan merke det på jobben at jeg er gravid. Blir fort sliten av å løpe i de lange koridorene, og så brekker jeg meg under morgen/kveldsstell som inneholder mye lukt:depressed: Får sjelden tid til pauser og mat så ikke rart en er kvalm og sliten når en må gå 8 timer uten mat:yuck:

Jeg er også sykepleier :happy: har valgt å si det til "gruppa" mi. Trikset mitt er blitt å dele pausen min i 2 x 15 minutter. Også spiser jeg Marie kjeks mellom hvert Morgen stell ;)

Gravide er fritatt for nattevakter, uansett hvor langt en er på vei:happy: Ikke bare er nattevakt større belastning for kroppen men også viser forskning at det øker risikoen for spontanabort osv. Hadde jeg vært deg hadde jeg fått en erklæring hos legen for å så spør arbeidsgiver om dag/kveldsvakter. Håper det ordner seg:Heartred Masse lykke til
Ønsker ikke å gå ned i lønn da. (ikke råd) Da blir det en trang permisjon. Og senvakt det passer ikke for oss. Men skal snakke litt med legen om det. Kunne vært fint om aktiv sykmeldt fantes enda.

Ja, sikkert lettere å bli sånn foran pc-en. Sitter foran pc-en hele dagen, så det er ikke så lett alltid ;)
Har heldigvis undervisning innimellom, så da får man litt avbrekk og litt annet å tenke på:) men det kan være slitsomt å være på i et klasserom også:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Eg har sa det til de eg jobber på avdeling med allerede dagen eg fekkpositiv test Litt betryggende at de har taushetsplikt...Dei e veldig hensynsfull så vil tru eg holde ut på jobb ei god stund...har lite symptom foreløbig då...

Jeg er også sykepleier :happy: har valgt å si det til "gruppa" mi. Trikset mitt er blitt å dele pausen min i 2 x 15 minutter. Også spiser jeg Marie kjeks mellom hvert Morgen stell ;)
Lurt:happy: kjøpte mariekjeks i dag som skal være med i veska i morgen:rolleyes: måtte fortelle det til noen få jeg også i dag da jeg måtte gå fra legevisitten pga ekstrem kvalme:hungover:

Er foreløpig hjemme i påvente av ny praksis plass gjennom nav og grad av ufør. Har aap frem til starten på neste år og ønsker virkelig å bli ferdig nav og ha en uføregrad å forholde meg til - veldig spent på hvordan det blir nå når jeg i tillegg har høyrisikosvangerskap.

Back
Topp