Har du risiko-jobb da?
Ja, har det. Men føles så rart å bli tatt ut så tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du risiko-jobb da?
oi ja, da blir det lenge fri! Håper det ordner seg for deg
Ja det skjønner jegJa, har det. Men føles så rart å bli tatt ut så tidlig
Takk for gode ordTenker at det må du ikke bekymre deg for alle er vi ulike når det kommer til graviditet, og jeg håper og tror at ulike arbeidsplasser er så pass oppdatert skjønner alikevel hva du mener, men håper virkelig det er bekymring uten grunn
Får det litt slik når jeg ikke er på undervisning men sitter fremfor pc...da blir jeg så fort trett og ukonsentrert slitsomt...Jeg sliter litt på jobb. Får noen perioder hvor jeg er ekstremt trøtt, så jeg klarer ikke å konsentrere meg. Redd for at jeg plutselig sovner på jobb en dag. Jeg har ikke fortalt det på jobb, og vil vente så lenge som mulig med å fortelle det der.
Gravide er fritatt for nattevakter, uansett hvor langt en er på vei Ikke bare er nattevakt større belastning for kroppen men også viser forskning at det øker risikoen for spontanabort osv. Hadde jeg vært deg hadde jeg fått en erklæring hos legen for å så spør arbeidsgiver om dag/kveldsvakter. Håper det ordner seg Masse lykke tilSlitsomt jeg jobber 10 og 11 timers netter i helsevesenet. Kjenner at det kan bli tungt.har 100 %Fri nå og utslittFor høre litt med legen når jeg skal dit.
Er sykepleier og kan merke det på jobben at jeg er gravid. Blir fort sliten av å løpe i de lange koridorene, og så brekker jeg meg under morgen/kveldsstell som inneholder mye lukt Får sjelden tid til pauser og mat så ikke rart en er kvalm og sliten når en må gå 8 timer uten mat
Ønsker ikke å gå ned i lønn da. (ikke råd) Da blir det en trang permisjon. Og senvakt det passer ikke for oss. Men skal snakke litt med legen om det. Kunne vært fint om aktiv sykmeldt fantes enda.Gravide er fritatt for nattevakter, uansett hvor langt en er på vei Ikke bare er nattevakt større belastning for kroppen men også viser forskning at det øker risikoen for spontanabort osv. Hadde jeg vært deg hadde jeg fått en erklæring hos legen for å så spør arbeidsgiver om dag/kveldsvakter. Håper det ordner seg Masse lykke til
Får det litt slik når jeg ikke er på undervisning men sitter fremfor pc...da blir jeg så fort trett og ukonsentrert slitsomt...
Har heldigvis undervisning innimellom, så da får man litt avbrekk og litt annet å tenke på men det kan være slitsomt å være på i et klasserom ogsåJa, sikkert lettere å bli sånn foran pc-en. Sitter foran pc-en hele dagen, så det er ikke så lett alltid
Lurt kjøpte mariekjeks i dag som skal være med i veska i morgen måtte fortelle det til noen få jeg også i dag da jeg måtte gå fra legevisitten pga ekstrem kvalmeJeg er også sykepleier har valgt å si det til "gruppa" mi. Trikset mitt er blitt å dele pausen min i 2 x 15 minutter. Også spiser jeg Marie kjeks mellom hvert Morgen stell