Hvordan går det på jobb damer?

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Følte for et lite hjertesukk:sorry::sorry: er så ufattelig glad for at jeg er lærer, to dager igjen med jobb denne uka...kvalmen tar knekken på meg på arbeid:wtf::wtf::wtf: heldigvis har jeg fått avtale om at når jeg er ferdig med undervisning så kan jeg dra hjem...jobbe hjemmefra. kvalm og svimmel på formiddagene...:shifty::shifty::shifty: men, skal ikke klage, vet andre har det mye verre enn meg.
hvordan går det på jobb med dere?

Uff så trasig at du sliter på jobb:( Her er det som om jeg ikke er gravid :D Ikke merket at svangerskapet går noe utover jobben - heldigvis! Bank i bordet

Uff så trasig at du sliter på jobb:( Her er det som om jeg ikke er gravid :D Ikke merket at svangerskapet går noe utover jobben - heldigvis! Bank i bordet
Heldig:):):) sist hadde jeg ingen kvalme, nå derimot:wtf::wtf::wtf::wtf: håper det fortsetter slik for deg, inget er bedre:)

Føler meg ikke gravid bortsett fra å være litt sliten. Jobb er ingen problem enda, men husker fra andre graviditeter at jeg var dårlig rundt disse ukene. Klarer ikke helt å berolige meg selv at dette går bra med så fraværende symptomer. Men enn så lenge er det greit å kunne jobbe som normalt, føler dagene går litt fortere da.

Huff så ille. Er du langt på vei?
Her kjenner jeg det i ryggen mest pga jeg står hele dagen og blir litt småkvalm bak munnbindet. Men klarer meg. Har ett par som vet det på jobb, men prøver å holde det skjult så lenge som mulig:angelic:

Her kjenner jeg det i ryggen mest pga jeg står hele dagen og blir litt småkvalm bak munnbindet. Men klarer meg. Har ett par som vet det på jobb, men prøver å holde det skjult så lenge som mulig:angelic:
Litt usikker på om det er meg du spør, men er 6+5 idag ☺️

6+3:happy: måtte si det til han jeg jobber mest sammen med, siden jeg sliter så pass. det gir seg heldigvis utover dagen, men det er liksom etter jobb:hilarious::hilarious::hilarious: