Hvordan går det på jobb damer?

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Følte for et lite hjertesukk:sorry::sorry: er så ufattelig glad for at jeg er lærer, to dager igjen med jobb denne uka...kvalmen tar knekken på meg på arbeid:wtf::wtf::wtf: heldigvis har jeg fått avtale om at når jeg er ferdig med undervisning så kan jeg dra hjem...jobbe hjemmefra. kvalm og svimmel på formiddagene...:shifty::shifty::shifty: men, skal ikke klage, vet andre har det mye verre enn meg.
hvordan går det på jobb med dere?

Uff så trasig at du sliter på jobb:( Her er det som om jeg ikke er gravid :D Ikke merket at svangerskapet går noe utover jobben - heldigvis! Bank i bordet

Uff så trasig at du sliter på jobb:( Her er det som om jeg ikke er gravid :D Ikke merket at svangerskapet går noe utover jobben - heldigvis! Bank i bordet
Heldig:):):) sist hadde jeg ingen kvalme, nå derimot:wtf::wtf::wtf::wtf: håper det fortsetter slik for deg, inget er bedre:)

Føler meg ikke gravid bortsett fra å være litt sliten. Jobb er ingen problem enda, men husker fra andre graviditeter at jeg var dårlig rundt disse ukene. Klarer ikke helt å berolige meg selv at dette går bra med så fraværende symptomer. Men enn så lenge er det greit å kunne jobbe som normalt, føler dagene går litt fortere da.

Huff så ille. Er du langt på vei?
Her kjenner jeg det i ryggen mest pga jeg står hele dagen og blir litt småkvalm bak munnbindet. Men klarer meg. Har ett par som vet det på jobb, men prøver å holde det skjult så lenge som mulig:angelic:

Her kjenner jeg det i ryggen mest pga jeg står hele dagen og blir litt småkvalm bak munnbindet. Men klarer meg. Har ett par som vet det på jobb, men prøver å holde det skjult så lenge som mulig:angelic:
Litt usikker på om det er meg du spør, men er 6+5 idag ☺️

6+3:happy: måtte si det til han jeg jobber mest sammen med, siden jeg sliter så pass. det gir seg heldigvis utover dagen, men det er liksom etter jobb:hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg ble tatt ut av jobb for en uke siden. Så skal ha samtale med fastlege nå på onsdag ang. svangerskapspenger. Så det blir lenge "fri" på meg :pompus:

6+3:happy: måtte si det til han jeg jobber mest sammen med, siden jeg sliter så pass. det gir seg heldigvis utover dagen, men det er liksom etter jobb:hilarious::hilarious::hilarious:

Ser den. Jeg har og sagt til ei. Trengte at noen vet hvorfor jeg løper på do hele tiden og plutselig må sitte for å hvile ryggen:hilarious: Men magen er jo der, så må skjule den og det blir litt vanskelig etterhvert siden vi bruker uniform:hilarious:

Slitsomt jeg jobber 10 og 11 timers netter i helsevesenet. Kjenner at det kan bli tungt.har 100 %Fri nå og utslittFor høre litt med legen når jeg skal dit.

Så kjipt med kvalme :( Men godt at jobben tilrettelegger :) Jeg har fått innvilget hjemmekontor, men det hender seg at jeg må møte fysisk på jobb en gang eller to i uka for å få ting til å gå rundt. Det går egentlig veldig greit, men det er høyt stressnivå innimellom og legen har derfor bestemt at jeg skal sykemeldes 50% fra uke 20 og 100% fra uke 30 pga risikosvangerskap.

Jeg har redusert arbeidsmengden kraftig, men henger etter på alt. Energinivået er helt sinnsykt lavt, klarer ikke særlig annet enn å ligge i ro hele dagen.
Håper det bedrer seg etter hvert.

Jeg har hjemmekontor inntil videre,så sånn sett kan jeg tilpasse hvis (NÅR) jeg trenger det.

Men merker jo at effektiviteten har gått drastisk ned :p ER.SÅ.SLITEN. Og når jeg ikke er sliten kommer kvalmen kastet på meg. Og når jeg har spist og kvalmen gir seg har jeg akkurat nok tid til å tenke «huh,nå går det jo fint» før jeg kræsjer helt :hilarious:

og sånn går no dagan.. Spent på åssen det skal gå tilbake på kontoret o_O

Ok, sorry langt innlegg..
Jeg må si jeg er veldig spent på tiden fremover. Med forrige unge var jeg student og kun i praksis i fire uker, i tiden uke 10-14-ish. Nå jobber jeg i barnehage og en annen på jobb er allerede gravid, men har ikke måtte vært hjemme noe enda, til tross for oppkast hjemme på morgenen tidligere. Hun har bikket 12 uker nå og er heldigvis i god form nå. Jeg vet det er teit, men er sååå redd jeg skal takle det dårligere enn henne, og at sjefen skal sammenligne oss, eller hun andre skal sammenligne oss om jeg blir sykemeldt og ikke ho, for den saks skyld. Hadde en del trøbbel med bekken forrige gang også, så regner med jeg får det denne gangen også.. Men, enn så lenge går det heldigvis fint, ikke så rart i og med at jeg bare er 4+0.

Er sykepleier og kan merke det på jobben at jeg er gravid. Blir fort sliten av å løpe i de lange koridorene, og så brekker jeg meg under morgen/kveldsstell som inneholder mye lukt:depressed: Får sjelden tid til pauser og mat så ikke rart en er kvalm og sliten når en må gå 8 timer uten mat:yuck:

Er sykepleier og kan merke det på jobben at jeg er gravid. Blir fort sliten av å løpe i de lange koridorene, og så brekker jeg meg under morgen/kveldsstell som inneholder mye lukt:depressed: Får sjelden tid til pauser og mat så ikke rart en er kvalm og sliten når en må gå 8 timer uten mat:yuck:
Åh 8timer!:wideyed: Da hadde jeg svimt av:hilarious: hjelpe meg.

Ok, sorry langt innlegg..
Jeg må si jeg er veldig spent på tiden fremover. Med forrige unge var jeg student og kun i praksis i fire uker, i tiden uke 10-14-ish. Nå jobber jeg i barnehage og en annen på jobb er allerede gravid, men har ikke måtte vært hjemme noe enda, til tross for oppkast hjemme på morgenen tidligere. Hun har bikket 12 uker nå og er heldigvis i god form nå. Jeg vet det er teit, men er sååå redd jeg skal takle det dårligere enn henne, og at sjefen skal sammenligne oss, eller hun andre skal sammenligne oss om jeg blir sykemeldt og ikke ho, for den saks skyld. Hadde en del trøbbel med bekken forrige gang også, så regner med jeg får det denne gangen også.. Men, enn så lenge går det heldigvis fint, ikke så rart i og med at jeg bare er 4+0.
Tenker at det må du ikke bekymre deg for:Heartred alle er vi ulike når det kommer til graviditet, og jeg håper og tror at ulike arbeidsplasser er så pass oppdatert:wideyed::wideyed::wideyed: skjønner alikevel hva du mener, men håper virkelig det er bekymring uten grunn:Heartred

Back
Topp