Hvordan går det med vekta?

18+3 og gått opp 5 kg! De tre andre svangerskapene har jeg gått opp 25-30 kilo, så håper jeg slipper så stor vektoppgang denne gangen!
 
Opp 2,5 kg og er 17+2 i dag, gikk kun opp 10 med førstemann så blir spennende å se hvordan dette svangerskapet blir :angelic:
 
Opp 10 kg, uke 20 nå. Har vært veldig inaktiv pga kraftig kvalme og lite energi, og spist for å døyve kvalmen. Nå er den nesten borte, og det er lettere å spise sunnere og være litt mer i bevegelse. Håper å ikke gå opp noe særlig mer herfra.
 
Jeg har ikke vekt selv, så veier meg bare på kontrollene [emoji85] På kontroll ved 15 uker hadde jeg gått opp 1,5 kg. Er 18 uker nå og veldig usikker på ståa [emoji28] Har et måleband på badet, så jeg måler rundt magen en gang eller to i uka. De siste ukene har mageomkretsen økt med 2-5 cm i uka [emoji85]
 
20+1 og er -2,5 kg ca. Var -3,5 kg i ca uke 12. Så gått opp 1 kg siden det. MEN jeg har allerede MASSE for mye på kroppen, så håper på minst mulig oppgang [emoji23]
 
Uke 16+3 opp 8kg IMG:smiley-angelic006:dance008:laughing001
 
17+2 opp 2 kg[emoji4] har lakt på meg myye i mine tidligere svangerskap, så blir spennende å se om vekta pluttselig skyter fart[emoji85]
 
20+3 og gått opp ca 5 kg. Sykmeldt fullt den siste mnd, har en fysisk aktiv jobb, og det merkes på vekta at jeg ikke er i jobb lenger [emoji15] Bekkenplager og masse kynnere har ført til beskjed om å ta livet veldig med ro. Frykter det blir mange kilo denne gangen. Gikk opp 20 kg sist, men det meste forsvant i løpet av noen få måneder etter fødsel. Satser på det skjer denne gangen også [emoji12]
 
19+6 og gått opp ca 3 kg.. det hadde jeg også for 2 uker siden fordi jeg prøvde å spise masse ekstra.. jordmor sa jeg ikke skulle stresse med det, så jeg spiser bare normalt igjen - og da står vekta helt stille.. har ikke så mye å gå på, så håper jo på at jeg skal legge på meg mer! Var en stor og fin gutt i magen i går da - i øvre skiktet av normalen, så ser i alle fall ut som om han får det han trenger :)
 
Har ikke batteri i vekta:sorry:Hah, gruer meg til å veie meg igjen.gikk opp 30!! Kg med første og 20kg med andre. Håper på myyye mindre denne gangen, uten at jeg stresser med det;)
 
Noen andre som fremdeles går ned i vekt? Har gått ned 4 kg, så ikke noen dramatisk nedgang, og jeg har litt ekstra å gå på.. håper jo å gå opp minst mulig, men går heller opp litt enn å være så dårlig som jeg er nå.. 15+6
 
Noen andre som fremdeles går ned i vekt? Har gått ned 4 kg, så ikke noen dramatisk nedgang, og jeg har litt ekstra å gå på.. håper jo å gå opp minst mulig, men går heller opp litt enn å være så dårlig som jeg er nå.. 15+6
Jeg går fremdeles ned. Som deg, ikke noe drastisk og jeg er normalvektig så det gjør ikke noe.
Jeg går ned rett fordi jeg har liten matlyst og smerteproblematikk på grunn av refluks. Dette sammen medfører at jeg ikke spiser tilstrekkelig.
 
Back
Topp