Hvordan går det med vekta folkens?

Jeg er pluss minus 500 gram i følge vekta vår... Men jeg har bedt gubben kjøpe nye batterier...

Her har vekta gått opp og ned med 2 kilo, men så har ikke matlysten vært på topp. Ikke en gang sjokolade som jeg stort sett har vært avhengig av har frista, samboern går nesten i sjokk hver gng jeg sier nei takk til sjokolade hehe

+6 her...

Jeg har bare lagt på meg 0,3kg, og føler det er alt for lite til at jeg er 16 uker på vei. Det er min første gang, så jeg har ikke så mye peiling på dette med vektøkning.. Har jeg ingen grunn til bekymring? 

her var vekto - 8 kg, men trur eg har lagt på meg ca 0,5 iløpet av den sista veko :) hjelpe på å klara å eta + beholda da :) er veldig glad for at da ser ut te å gå den rette veien igjenn :) har ikkje akkuratt så masse meir å gå på :/

Veier ca. det samme, håper det holder seg slik noen uker til.

Har ikke lagt på meg noe ennå, men har fått mage og enorme pupper! Så hvor noen kilo har forsvunnet fra vet jeg ikke,for jeg føler at jeg eser ut!

+ 4 kg tror jeg. Har ikke orket å veie meg på en stund. Jeg opp nesten 30 kg sist svangerskap, så har litt panikk for å gjøre det samme nå. Jeg har gått ned alle de kg heldigvis :)

Her er det + 3,5kg......

Her er det -6, noe jeg ikke akuratt har vondt av...:p Gikk opp 10 kilo det forrige svangerskapet og var kvitt 8 av de når jeg kom hjem fra sykehuset, håper jeg ikke går særlig mye mer opp i vekt enn 10 kilo.

Gjekk fyrst ned tre, men har lagt på meg to igjen, så -1. Ikkje den store skilnaden enda med andre ord.

Jeg er +1 kg i uke 17. Gikk ned noen kg i begynnelsen. Håper jeg ikke legger på meg altfor mye i svangerskapet..trenger det IKKE...

-1 kg Her, håper jeg ikke legger på meg mer enn nødvendig :) 15 uker :) 

Back
Topp