Hvordan går det med vekta deres?

15+1 og opp 7 kg 4 av de kom bare den siste måneden :bag: har bekkenplager å problemer med å gå i det hele tatt så dette skal bli koselig :yuck:
Håper det stagnerer
 
12+6 og ca 1kg opp så langt. Har enda på 12kg+ i de tre foregående svangerskapene, krysser fingrene for at det blir sånn denne gangen også[emoji4]
 
13+4 og opp 1kg [emoji6] gikk opp 20kg sist, håper å slippe det denne gang[emoji85]
 
15+5 og opp ca 4kg... pleid å gå opp 20kg totalt, er redd for at det blir mer denne gangen [emoji53]
 
16+3, og har gått opp ca 3 kg. Gikk opp 16 og 18 kg med de to første, og da gikk jeg mye ned i vekt de første 4 mnd. Så kiloene kommer nok!!
 
Er 12+2 har gått opp 2kg ca. Spiser ganske fritt, altså hva og når jeg vil pluss at jeg ikke akkurat er den mest aktive i verden
 
Har ikke vekt hjemme..[emoji87] tipper jeg har gått opp 6-7 kg, 16+5 i dag. Gikk opp 22 kg sist. Mistet 13 kg allerede innen 2 uker etter fødsel og resten forsvant ila de neste 12 mnd, så satser på det samme nå. Er ikke komfortabel med at kroppen forandrer seg så fort, er litt trist at jeg henger meg opp i det men føler meg bare feit.
 
Har gått opp 6 kg. Vet ikke helt hva jeg syns om akkurat den delen :/ spiste som en hest første trimester, men det er heldigvis gått over pluss at jeg sluttet å snuse. Så, er ikke overrasket over vektoppgangen :p førstegangs, 16+3.
 
Back
Topp