Hvordan går det med vekta deres?

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg er 12+2 og har til nå gått opp 7 (!) kg! Dette pga inaktivitet og ulvehunger. Ganske tydelig at jeg må begynne å være i mer aktivitet! :hilarious:

Andre?
 
Her har jeg endelig gått opp litt, men fortsatt ikke på startvekt så håper det går riktig vei nå. Men ja hadde vært deilig med litt mer aktivitet enn bare å ligge rett ut [emoji85].
14+0 i dag [emoji4].
 
Har gått opp 1-2 kg og er 14+6 idag. Har veiedag imorgen og mistenker at det er er kommet 1 kg til. Følt meg "stor" den siste uka. Spiser mer enn før, men trener som vanlig.
 
Her har jeg endelig gått opp litt, men fortsatt ikke på startvekt så håper det går riktig vei nå. Men ja hadde vært deilig med litt mer aktivitet enn bare å ligge rett ut
emoji85.png
.
14+0 i dag
emoji4.png
.

Ja, jeg er helt enig. Håper på bedre form fremover nå sånn at jeg får beveget meg mer!
 
Veide meg i går å har gått opp 6 kg. Det er mer enn til samme tid sist:eek: og da la jeg på meg 26 kg. så håper virkelig det roer seg snart
 
Har gått opp 8 kg er 15+4 ca
Neste like mye opp som hele forrige svangerskap:sorry:
 
Er 15+2 og har gått opp 1 kg. Har alltid slitt litt med å legge på meg, så vektøkningen har gått litt sakte, men magen vokser så satser på at kiloene kommer i ukene fremover.
 
13+2 i dag og regner med å nå startvekta neste uke. Veier meg en gang fast i uka.
Husker fra sist at vekta plutselig spratt opp for så å være stabil en periode... Merkelig den vekta!
Men magen har ihvertfall økt endel siste uka, håper det er litt baby også! :p
 
Vekta mi står i ro den. Håper jeg ser den går oppover snart
 
13 + 1 og har gått ned en halv kilo. Skjønner ikke hvordan det er mulig da jeg spiser mye og bare går tur et par ganger i uken (som mosjon). :(
 
Har ikke turt å gått på vekta siden sist legetime, da var jeg 12+3 og hadde gått opp 3 kg... burde vel gjort det igjen snart, og regner med å ha gått opp minst like mye, er 16+0 i dag og førstegangs. :)
 
Var på svangerskapskontroll hos legen i dag og hadde litt høyt blodtrykk...og legen bare «det kan komme av lite aktivitet» :hilarious: ånei sier du det. Haha.
 
Back
Topp