Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det er kraftige smerter som har vart i flere timer ville jeg ringt legen. Håper alt er bra23+6 i dag og våknet med kraftige mensensmerter Litt usikker på om det er normalt eller ikke.. Har enda ikke avtatt Bør jeg ringe noen tro?
jeg craver vannmelon!❤
Ja de er litt kraftige, men ikke like ille som på morgenen.. Bedre å ta en tlf for å høre bare? Takk <3Hvis det er kraftige smerter som har vart i flere timer ville jeg ringt legen. Håper alt er bra
Ja de er litt kraftige, men ikke like ille som på morgenen.. Bedre å ta en tlf for å høre bare? Takk <3
Hvordan er det med deg?
Høres akkurat ut som meg Selv om jeg har plager nyter jeg samtidig gravidkroppen og liv i magen Er du i full jobb?Formen er veldig varierende. Smerter i bekken og halebenet. Greier ikke sitte rett på sete, må avlaste med å sitte på "siden" eller ligge De siste dagene har jeg vært litt kvalm, samt hatt hodepine og er mye trøtt og sliten. Nyter spark og gleder meg allikevel over graviditeten❤ ️
Jeg er jo veldig takknemlig for at jeg får oppleve å være gravid igjen, jeg har vært i gjennom mye særlig denne graviditeten. Jeg jobber bare 20%. Jobber som sykepleier, det blir rett og slett for krevende for meg slik jeg har det for tiden. Jeg savner å jobbe mer, men greier rett og slett ikke. Hva med deg jobber du fullt?Høres akkurat ut som meg Selv om jeg har plager nyter jeg samtidig gravidkroppen og liv i magen Er du i full jobb?