Hvordan går det med parforholdet

Synes synd på mannen min, har hatt null sexlyst siden jeg ble gravid. Han er veldig forståelsesfull og presser meg ikke, men jeg gjør det av til. Herregud stakars mann [emoji23]

Med unntak av at han i perioder har vært sykt irriterende [emoji28], har vi det som før på alle måter i grunn. Etter en utblåsning jeg hadde for et par uker siden har han jammen begynt å vaske og[emoji1][emoji1303]

Det går veldig bra. Ikke så mye fysisk kontakt for tiden, men det er fordi jeg er så sliten når kvelden kommer. Det kommer seg nok snart! Ellers har vi det helt strålende!

Han har blitt flinkere og flinkere for hvert svangerskap, og tar veldig hensyn til at jeg er kjempesliten når kvelden kommer og at kvalmen er helt overveldende! Han støtter og hjelper og aksepterer at det ikke blir noe nærhet før jeg er bedre [emoji173]️

Her ligger jeg ofte på sofaen, totalt uten krefter, enten fra kvalme og dermed også løping på do ned diaré, eller at jeg rett og slett er så trøtt. Jeg orker ikke så mye husarbeid om gangen, og blir derfor redd for at han skal kjefte og bli sur når han kommer hjem fra jobb og ser "rotet" på disken. Isteden for å bli sur, så begynner han stille og rolig å rydde og rengjøre selv. Han tar mye hensyn. Og det føles godt.

Det går faktisk veldig bra! Det skjedde noe da vi fikk vite at vi venter tvillinger, og han tar MYE mer hensyn til min dårlige form nå enn han gjorde sist jeg var gravid. Han tar det meste med barna, lager middag, handler.. Og nå som vi endelig har fått oss vaskehjelp i tillegg, så diskuterer vi ikke husarbeid lengre heller. Lite intimitet, men det kommer tilbake senere, og det vet vi begge to. Har en super samboer som er veldig forståelsesfull for tiden! Det var verre i forrige svangerskap, mye bedre nå. Kanskje fordi vi begge har noen andre forventninger nå som vi har vært gjennom en sånn periode før..

Back
Topp