Hvordan går det med novemberbarna?

LilleMy86

Elsker forumet
Ja, nå har det kommet endel novemberbarn. Hvordan går det med dere?
Sover barna greit? Her går alt over all forventning. Slet med ammingen sist, men nå går det som det suser (foreløpig hvertfall) Lillebror sover og spiser og er stort sett fornøyd, han har lengre soveøkter om natten, selv om han bare er 14 dager. (5-6 timer) Håper bare det fortsetter slik :)

Her går det ganske greit, sett bort ifra problemer med amming og mageknip hos Elida.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Går fint her også :) litt våken om nettene, men det er vel vanlig.
Han plages litt med magen.. Får ut avføring osv, men sjeldent rap/gulp.
Bruker minifom litt, oghar gitt han litt sukkervann noen ganger.. Noen andre som har tips?

her går det kjempe fint :-) Freya er ei rolig og fornøyd frøken :-) hun sover mesteparten av natta (bank i bordet!) og har hatt lite magevondt :-) så er helt greit om det fortsetter sånn :-)

Her går det bra:) spiser mye og har gått opp nesten 1 kilo på 2 uker!:O Plages litt med mageknip her også av og til, men vi "hjelper til" med temperaturmåler, fungerer sååå godt!! Anbefales! Magen går fra å være steinhard til myk etter noen utblåsninger:) Det husker vi fra storesøster, så takk gud for det!:)

Prøv me fenikkelte mariaunes :) prøvd d fer første gång i dag å d funke bra :) hjølpe t å spalt opp lufta så d bli ænklar å få opp/ut lufta :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her går det fint :-) spiser masse å sover godt..er helt overraska over hvor godt hu sover om natta:) så bank i bordet for at det fortsetter sånn:)

Hei!
Selv om lillemann ble et oktoberbarn til slutt får jeg vel lov å svare her ;-)

Det går bra her også! Litt skriking og mageknip om natta, men ellers er han en snill liten gutt :)

@Kining
Drikker du teen selv eller gir du den til minsten? Og hvor mye?

Selv drikker jeg en ammete som inneholder fenikkel også har jeg en fenikkelte som jeg gir til vesla. Hun får ca 2-2,5 ml me te enten på en teskje eller så gir jeg det til henne i sprøyte som gis i munnen. Men føler at ammeteen hjelper bra fåreløpig. Til henne kan det gis mellom hvert måltid eller etter behov :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Går bare bra:) spiser og bæsjer og sover:) litt urolig på kveldene, for det meste er det at han skal ha pupp for å få mest mulig for natta. Av og til er det mageknip, da får han sukkervann. Plages litt med amming, sår på brystvortene som ikke vil gå bort:( alle som har sett på oss sier at han suger rett, men men... blir det ikke værre så overlever vi:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her går det fint med minsten, han sover for det meste. Spise ca hver 3. time. Har litt våken tid og er som regel rolig da. Fiser en del, så mulig han har litt magevondt, men ikke mye skriking. Våkner for mat om natten, men ellers veldig rolig. Nyter nattesøvnen, enn så lenge ;)

Her går det så det suser, tenk at på onsdag er Anna Mathea alt 1 mnd!
Slet litt med melk på ene puppen på sykehuset, noe som gjorde at en dum dame der dro puppen min sår og vond! Men da pumpet jeg meg og ga hun faktisk flaske. Så hun tar puppen og flaske (med morsmelk såklart) og smokken!
Jeg har hatt feber i 3 dager og er totalt stemmeløs, og snuppa er litt tett i nesa, noe vi fikser med morsmelk. Rolig liten jente, med masse koselyder! Mye våkentid på kvelden og den lengste soveøkta bruker hun og ta fra 01 ca til 04.30 ca! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp