Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 30 + 1 jeg å har kun godt opp 2 kilo Sliter litt med nattesøvnen jeg også fordi babyen er så aktiv når jeg legger meg til roMin har vokst jevnt og trutt hele veien, ingen store sprang egentlig er 33+3 nå og ti kilo opp, syns egentlig formen er ganske god, minus ekstremt dårlig nattesøvn
Shit, det var lite! Jaa min og er superaktiv om natten, i tillegg sliter jeg med halsbrann, urolige ben og NON-stop tissingEr 30 + 1 jeg å har kun godt opp 2 kilo Sliter litt med nattesøvnen jeg også fordi babyen er så aktiv når jeg legger meg til ro
hehe ja føler meg ikke så svær som alle andre sier at de gjør Åh den tissinga er vi to om Kjenner kroppen begynner å bli urolig så jeg lurer på om han driver å skal snu seg med hode nedShi
Shit, det var lite! Jaa min og er superaktiv om natten, i tillegg sliter jeg med halsbrann, urolige ben og NON-stop tissing
Tungt ja! Jeg får plutselig ikke puste når jeg ligger på ryggen!Min har blitt mye større de siste dagene og sunket ned en del så den er noe tyngre å bære på nå[emoji14]
Ja sant! Sliter med å sitt med ene foten over den andre uten å bøye meg godt bak.... Føler magen ligger mellom beinahahaTungt ja! Jeg får plutselig ikke puste når jeg ligger på ryggen!
Ha ha, ja kjenner følelsen!Ja sant! Sliter med å sitt med ene foten over den andre uten å bøye meg godt bak.... Føler magen ligger mellom beina[emoji14]haha