Hvordan går det med magene deres?

Tussa

Forelsket i forumet
Marslykke 2016
Har de blitt store? :) synes dere det var uker de vokste ekstra mye?

Nå har navlen min poppa ut.. Det gjorde den ikke sist! Så ja, det begynner å bli litt størrelse på den!

Min har blitt mye større de siste dagene og sunket ned en del :wideyed: så den er noe tyngre å bære på nå:p

Min har vokst jevnt og trutt hele veien, ingen store sprang egentlig :-) er 33+3 nå og ti kilo opp, syns egentlig formen er ganske god, minus ekstremt dårlig nattesøvn :-)

Fikk ikke skikkelig mage før jeg var ca 16 uker på vei med gutten min <3 Men nå vises den bedre, kan fortsatt sjule magen under store klær osv :-) ImageUploadedByBV Forum1452957610.022027.jpg

Min har vokst jevnt og trutt hele veien, ingen store sprang egentlig :-) er 33+3 nå og ti kilo opp, syns egentlig formen er ganske god, minus ekstremt dårlig nattesøvn :-)
Er 30 + 1 jeg å har kun godt opp 2 kilo :p Sliter litt med nattesøvnen jeg også fordi babyen er så aktiv når jeg legger meg til ro :-)

Shi
Er 30 + 1 jeg å har kun godt opp 2 kilo :p Sliter litt med nattesøvnen jeg også fordi babyen er så aktiv når jeg legger meg til ro :)
Shit, det var lite! :wideyed: Jaa min og er superaktiv om natten, i tillegg sliter jeg med halsbrann, urolige ben og NON-stop tissing :shifty:

Shi

Shit, det var lite! :wideyed: Jaa min og er superaktiv om natten, i tillegg sliter jeg med halsbrann, urolige ben og NON-stop tissing :shifty:
hehe ja føler meg ikke så svær som alle andre sier at de gjør :-) Åh den tissinga er vi to om :D Kjenner kroppen begynner å bli urolig så jeg lurer på om han driver å skal snu seg med hode ned :o

Min har blitt mye større de siste dagene og sunket ned en del :wideyed: så den er noe tyngre å bære på nå[emoji14]
Tungt ja! Jeg får plutselig ikke puste når jeg ligger på ryggen!

Ja sant! Sliter med å sitt med ene foten over den andre uten å bøye meg godt bak.... Føler magen ligger mellom beina[emoji14]:Dhaha
Ha ha, ja kjenner følelsen!

Begynner å merkes at det er vanskeligere å ta på seg sokker og sko eller sitte rett opp og ned ved middagsbordet, da blir det trangt stresslessen er god å lene seg tilbake i!

Synes den har vokst jevnt fra uke 22. Den synes ikke for andre før det.... merket selv at buksene ble litt trange i uke 17...
er nå i uke 32 og får høre jeg er så "liten"... men sliter med å få på sokker, vond rygg og lite søvn som alle andre, så føler meg langt ifra liten :p

Magen min har blitt veldig sår :( Gjør så vondt om noe kommer borti. Datteren min f.eks.. Hun er jo ikke akkurat forsiktig og forstår ikke noe av den magen.

Lurer på en ting :) Er så øm i ribbebeinene for tiden, kjenner babyen sparker oppåver mot de, kan det betyd at han har snudd seg? :-)

Back
Topp