Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 30 + 1 jeg å har kun godt opp 2 kiloMin har vokst jevnt og trutt hele veien, ingen store sprang egentliger 33+3 nå og ti kilo opp, syns egentlig formen er ganske god, minus ekstremt dårlig nattesøvn
![]()
Shit, det var lite!Er 30 + 1 jeg å har kun godt opp 2 kiloSliter litt med nattesøvnen jeg også fordi babyen er så aktiv når jeg legger meg til ro
![]()
Jaa min og er superaktiv om natten, i tillegg sliter jeg med halsbrann, urolige ben og NON-stop tissing 
hehe ja føler meg ikke så svær som alle andre sier at de gjørShi
Shit, det var lite!Jaa min og er superaktiv om natten, i tillegg sliter jeg med halsbrann, urolige ben og NON-stop tissing
![]()
Tungt ja! Jeg får plutselig ikke puste når jeg ligger på ryggen!Min har blitt mye større de siste dagene og sunket ned en delså den er noe tyngre å bære på nå[emoji14]
Ja sant! Sliter med å sitt med ene foten over den andre uten å bøye meg godt bak.... Føler magen ligger mellom beinaTungt ja! Jeg får plutselig ikke puste når jeg ligger på ryggen!
Ha ha, ja kjenner følelsen!Ja sant! Sliter med å sitt med ene foten over den andre uten å bøye meg godt bak.... Føler magen ligger mellom beina[emoji14]haha