Hvordan går det med Desember 2017-damene? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
Jeg er helt ny her, og prøver bare å manøvrere meg rundt. Kult med "hemmelig venn". Har ikke vært med på noe lignende før, men blir gjerne med nå. :)

Jeg er 8 uker på vei i dag, og er mye kvalm og sliten. Føles som om kroppen bare "skrur seg av" innimellom, og da må jeg bare sove litt. Ellers går det fint. Begynner endelig å tro på at jeg er gravid, som er veldig spennende og gøy. :)

Jeg er helt ny her, og prøver bare å manøvrere meg rundt. Kult med "hemmelig venn". Har ikke vært med på noe lignende før, men blir gjerne med nå. :)

Jeg er 8 uker på vei i dag, og er mye kvalm og sliten. Føles som om kroppen bare "skrur seg av" innimellom, og da må jeg bare sove litt. Ellers går det fint. Begynner endelig å tro på at jeg er gravid, som er veldig spennende og gøy. :)

Gratulerer med spire og velkommen til termingruppa for Desember 2017! Så koselig at du er her sammen med oss på Babyverden, ser frem til å bli bedre kjent med deg og mageboeren. :) Bare å rop ut dersom det er noe du lurer på eller trenger hjelp til med å finne frem her inne, men så langt ser det ut til at du klarer deg utmerket! ;) Håper formen din går seg til!

Gratulerer med spire og velkommen til termingruppa for Desember 2017! Så koselig at du er her sammen med oss på Babyverden, ser frem til å bli bedre kjent med deg og mageboeren. :) Bare å rop ut dersom det er noe du lurer på eller trenger hjelp til med å finne frem her inne, men så langt ser det ut til at du klarer deg utmerket! ;) Håper formen din går seg til!
Takk. Ja, jeg tror jeg har begynt å finne frem. :)

Jeg gleder meg også til å bli kjent med magebeboeren min (eller "cthulhu" som den innimellom kalles). Krysser fingrene for at alt går bra fremover. :)

Takk. Ja, jeg tror jeg har begynt å finne frem. :)

Jeg gleder meg også til å bli kjent med magebeboeren min (eller "cthulhu" som den innimellom kalles). Krysser fingrene for at alt går bra fremover. :)

Har det en spesiell betydning det kallenavnet? :D

Jeg er 11+4 i dag og nyheten er endelig ute for vår del [emoji5] magen har kommet smått og mye spekulasjoner fra venner og familie [emoji85] formen er grei når jeg ikke sliter meg ut. Har vært mye jobbing og en lang 17.mai som resulterte til oppkast og soving i hele dag. Skal til legen i morgen og høre hva han anbefaler meg å gjøre [emoji5] hemmelig venn høres gøy ut [emoji1433]

Har det en spesiell betydning det kallenavnet? :D
Haha, det viser vel bare hvor geek jeg er. :P Det er en referanse til at det er en ukjent, merkelig skapning som ligger og "sover" dypt inni meg. Og som før eller senere vil våkne, og endre livet mitt for alltid.

Cthulhu er egentlig en skapning som ble funnet på av en fantasy-forfatter på 1920-tallet. Et slags monster som ble sagt å ligge sovende dypt under havet. Når Cthulhu våkner og kommer opp av vannet, vil den fortære alle menneskene og ødelegge verden.
https://en.wikipedia.org/wiki/Cthulhu

I moderne tid har det også blitt funnet opp mye annet rundt Cthulhu-mytosen. Cthulhu dukket for eksempel opp i South Park en gang. Det finnes også folk som lager søte Cthulhu-ting, sånn som denne:
il_fullxfull.931034226_5jvz.jpg

Går veldig fint her :) har enda ikke vært dårlig! Er 12+4 i dag, og vi skal på ul om 12 dager for å få sett at alt er ok og få vite kjønn. Jeg har et helt anderledes svangerskap nå enn når jeg gikk med guttene og følelsen er en helt annen så vi er så utrolig spente på om vi får ei lita prinsesse denne gangen [emoji4] Vi gleder oss!! [emoji1]

Det går veldig bra her! Har nå begynt å bli så vant og trygg på graviditeten at jeg til tider glemmer det i perioder.

Hemmelig venn høres bra ut! Kan dessverre ikke være med og administrere det.

Noen andre som vil være med å administrere "Hemmeligvenn" sammen med vinterbaby17? :)

Formen har igrunn vore grei heile tida (mtp at eg nettopp har oppdaga graviditeten, 11+1 i dag). Har vore veldig trøytt, men det har byrja å avta, og blir lettare anpusten ved aktivitet. Føydde førre gong i veke 25+3, så denne gongen skal eg nyte kvar dag eg går gravid [emoji173]

Føler formen er dagsavhengig om dagen. Ofte kvalm og svimmel. Bekken/rygg påvirkes av stress og type/mengde aktivitet...

Er gjerne med på hemmelig venn, men har ikke tid og overskudd til å planlegge og fikse det dessverre

Back
Topp