Hvordan går det med dere?

Carrie96

Andre møte med forumet
Heihei!
Hvordan går det med dere andre som hadde termin i februar? :)

Her går det litt opp og ned... Så takknemlig og glad for sønnen min, men kan også bli litt ensomt og ensformig å gå hjemme sånn hele dagen. Har jo veldig mange veldig fine øyeblikk også, feks babysvømming og babysang her om dagen. Det var så hyggelig!

Spent på å høre hvordan dere andre har det i permisjon hvis noen vil dele!
 
Kjenner meg igjen! Veldig kjekt med permisjon, og gruer meg litt til jobbstart om under to måneder. Her har babysang hver mandag vært høydepunktet i uken. Samtidig er dagene litt ensformige for tiden, og går mye til å sove når baby sover/overleve når baby er våken. Søvnen har ikke vært optimal i det siste for noen av oss :dead: Fram til nylig har jeg vært mye sosial og vært mye ute i finværet, og håper jeg kommer dit igjen at jeg har ork til sånt før permisjonen er over.
 
Går bra med oss. Har vært mye med flytting siden baby var 1 mnd gammel, men begynner endelig å se lyset i enden av tunnelen. Begynte å trene volleyball igjen forrige uke etter 14 mnd pause og det var digg å endelig ha litt egentid. Det er første gang jeg har vært mer enn 1-2t borte fra baby så det er en øvesak for alle tre. Pappen er også i gang med organisert trening så da er svigers innom som barnevakt.

Neste uke begynner endelig babysang og babysvømming og uken etter det skal vi i gang med babymassasje. Vi har stått på venteliste til babysvømming siden mai. Ellers så er jeg fortsatt hjemme som studerende og pappen hjemme til medio januar og han gruer seg allerede til å måtte tilbake til jobb. Sånn ellers har vi vært heldige og fått bhgplass med oppstart av tilvenning i desember. Baby passerer nok året før vi kommer til å benytte oss skikkelig av plassen da vi synes det er litt i tidligste laget å begynne i 10 mnders alder men det blir fint å kunne ha litt avlastning på dagtid.

Det er hektisk og intenst også er vi kronisk trøtte men vi har det veldig fint :)
 
Last edited:
Kjenner meg igjen i at det kan bli litt ensomt og ensformig. Har ingen venner med små barn nå og det er heller ingen organiserte babyaktiviteter rundt her. Ble aldri no fres med barselgruppa heller, det savner jeg.
Mannen er også borte 2-3 døgn i uka, så da blir det ekstra lange dager.
Men koser meg masse altså, men den tiden her er jo slitsom :)
Søvn har vært utfordrende hele veien, men har lettet litt i det siste heldigvis. Håper vi får til å legge på kveld snart, er veeeldig klar for litt voksentid nå :love017
 
Back
Topp