Hvordan går det med dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Termin var 01.11. Ble satt i gang i dag med ballong og ligger nå hjemme på sofaen og slapper av med «mensmurringer». Blir lagt inn i morgen ettermiddag hvis det ikke skjer noe før det! Gleder meg til å bli ferdig nå. ellers vært forkjøla i 1,5 uke nå og har vondt i bekken/rygg og kroppen er full av vann prøver å lade batteriene nå ❤️

Termin var 01.11. Ble satt i gang i dag med ballong og ligger nå hjemme på sofaen og slapper av med «mensmurringer». Blir lagt inn i morgen ettermiddag hvis det ikke skjer noe før det! Gleder meg til å bli ferdig nå. ellers vært forkjøla i 1,5 uke nå og har vondt i bekken/rygg og kroppen er full av vann prøver å lade batteriene nå ❤️

Lar godt :) Masse lykke til.

Lykke til!! :)

Lillegutt har blitt 10 dager, og vi koser oss masse! :Heartblue har litt søvnmangel, men sett bort ifra det kunne ikke livet vært bedre :Heartred

Kjenner jeg begynner å bli utålmodig. Fortsatt 12 dager til termin forsåvidt, så ennå litt tid. Min mor er nok enda mer utålmodig enn meg, hun kom med et evigvarende mas og ringte flere ganger daglig forrige svangerskap mot slutten så hun vet rett og slett ikke termindatoen. Hun vet det er mot slutten av november, men tror nok sitt. Hun overvåker online-tiden min på messenger (som jeg nå har skrudd av synligheten på pga mas) og ringer til meg eller min søster om jeg ikke har vært pålogget på så og så lenge. Om jeg ikke tar telefonen eller svarer raskt nok er hun veldig kjapp på at «noe er på gang» å halve bygda tror ting er i sving.
Håper nesten ungen kan komme i natt bare slik at vi kan komme det verste maset hennes i forkjøpet :bag: helt feil grunnlag, men kjenner jeg blir irritert jo nærmere termindato jeg kommer fordi jeg vet det er mer mas jo nærmere jeg kommer slutten av november :hilarious:
Går det ikke an å si noe, eller bare fortsetter hun? :P

Går det ikke an å si noe, eller bare fortsetter hun? :p
Nei sier du noe så skaper hun seg og gjør seg til offer så kommer ingen vei :meh: Trøster meg med at når hun har fått «nyheten sin» som gjør henne til midtpunkt i noen dager så ser og hører jeg lite fra henne. Synd at det er slik, hadde det ikke vært for verdens snilleste stefar så hadde vi trolig ikke hart noe særlig kontakt på grunn av væremåten og at verden sentrerer rundt henne :bag:

Har termin om 7 dager og lillegutt er nå 10 dager gammel storkoser oss som familie på fire og den stolteste storebroren er super til og hjelpe mamman sin og til og kose med lillebror ❤️

Back
Topp