Hvordan går det med dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Terminmåneden deres er jo her, så da lurer jeg på hvordan dere har det?
Har dere en ny bløt verdensborger i armene, eller venter dere (u)tålmodig?

Håper formen deres er fin :)

Sitter nå her å venter!
Formen er stort sett fin bortsett fra bekkenet.
Ho kan godt komme ut snart, tar så stor plass. Godt festet med hode og har rompa helt oppunder ribbeina mine, ikke så lett å komme seg opp av sofa eller seng om dagen :rolleyes:

Er innstilt på å vente en god stund til. Tre dager til før permisjon. Knakende god form, men ikke nok energi til fullt fres på jobb og lekende mamma til treåringen, så blir godt med permisjon nå.

Lille frøkna er blitt 3 dager gammel, og vi er i full gang med amming, såre brystvorter, ømme muskler i hele kroppen og dårlig søvn. Men vi er veldig fornøyde med hvordan det har gått til nå, og vi nyter masse babykos og en storebror som er supersnill med lillesøstra si[emoji7]

Last edited:
Skal legges inn på fødeavdelingen imorgen kl. 11, for planlagt keisersnitt på mandag morgen:) Har veldig vondt i bekken og mage, så jeg gleder meg til å bli kvitt de smertene, men samtidig blir de erstattet med nye smerter:rolleyes::hilarious: Har ikke gått opp for meg at det skal komme ut en bitte liten baby:dummy::D, jeg er såååå nervøs for alt som skal skje før babyen er ute:nailbiting:

Har en 2 dager gammel liten jente. Veldig rart å ikke være gravid lenger og veldig lettet over at fødselen er overstått. Som førstegangsfødende og med to uker igjen til termin var jeg forberedt på å måtte vente en stund til, men plutselig kom hun. Og godt var det for formen min var dårlig på slutten. Nå koser vi oss med dette helt nye lille mennesket ❤️

Har en 2 dager gammel liten jente. Veldig rart å ikke være gravid lenger og veldig lettet over at fødselen er overstått. Som førstegangsfødende og med to uker igjen til termin var jeg forberedt på å måtte vente en stund til, men plutselig kom hun. Og godt var det for formen min var dårlig på slutten. Nå koser vi oss med dette helt nye lille mennesket ❤️

Gratulerer så mye :Heartred

Sitter nå her å venter!
Formen er stort sett fin bortsett fra bekkenet.
Ho kan godt komme ut snart, tar så stor plass. Godt festet med hode og har rompa helt oppunder ribbeina mine, ikke så lett å komme seg opp av sofa eller seng om dagen :rolleyes:
Nei, det er ett pes mot slutten :hilarious: Blir bra når hun kommer :)

Er innstilt på å vente en god stund til. Tre dager til før permisjon. Knakende god form, men ikke nok energi til fullt fres på jobb og lekende mamma til treåringen, så blir godt med permisjon nå.
Håper du får roet godt ned i starten av permisjonen :)

Lille frøkna er blitt 3 dager gammel, og vi er i full gang med amming, såre brystvorter, ømme muskler i hele kroppen og dårlig søvn. Men vi er veldig fornøyde med hvordan det har gått til nå, og vi nyter masse babykos og en storebror som er supersnill med lillesøstra si[emoji7]
Så herlig og gratulerer så mye :Heartred

Skal legges inn på fødeavdelingen imorgen kl. 11, for planlagt keisersnitt på mandag morgen:) Har veldig vondt i bekken og mage, så jeg gleder meg til å bli kvitt de smertene, men samtidig blir de erstattet med nye smerter:rolleyes::hilarious: Har ikke gått opp for meg at det skal komme ut en bitte liten baby:dummy::D, jeg er såååå nervøs for alt som skal skje før babyen er ute:nailbiting:
Håper det har gått bra med dere i dag :)

Så deilig at hun kom litt før da :Heartred Gratulerer så mye :)

Kjenner jeg begynner å bli utålmodig. Fortsatt 12 dager til termin forsåvidt, så ennå litt tid. Min mor er nok enda mer utålmodig enn meg, hun kom med et evigvarende mas og ringte flere ganger daglig forrige svangerskap mot slutten så hun vet rett og slett ikke termindatoen. Hun vet det er mot slutten av november, men tror nok sitt. Hun overvåker online-tiden min på messenger (som jeg nå har skrudd av synligheten på pga mas) og ringer til meg eller min søster om jeg ikke har vært pålogget på så og så lenge. Om jeg ikke tar telefonen eller svarer raskt nok er hun veldig kjapp på at «noe er på gang» å halve bygda tror ting er i sving.
Håper nesten ungen kan komme i natt bare slik at vi kan komme det verste maset hennes i forkjøpet :bag: helt feil grunnlag, men kjenner jeg blir irritert jo nærmere termindato jeg kommer fordi jeg vet det er mer mas jo nærmere jeg kommer slutten av november :hilarious:

Back
Topp