Hvordan går det med dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Nå har jo jeg vært i permisjon en stund, og har derfor ikke fått med meg alt som foregår her hos dere i junigruppa. Hvordan står ting til med dere? Hvor langt er dere på vei nå? Hva er dere opptatt av for tiden? :)

34+2 her og kjenner meg helt utmatta... bekkenet verker, null energi og har i tillegg en 2-åring som krever sitt. Heldigvis er samboeren min veldig snilll og flink :-) gleder meg enormt til å møte lille jenta vår nå <3 vet vi har mye på plass fra sist gang, men kjenner likevel på følelsen av kaos likevel :hilarious:

33 uker imorgen, leei hele graviditeten. Gruer meg ekstremt til eksamensperioden som begynner om 4 uker. Aner ikke hvordan jeg skal få til alt.. Må rekke å føde og! .. Herligheten.. Gruer meg til fødsel og, plutselig fått angst for å utvikle HELLP etter fødsel, teite Greys Anatomy:( (Føler meg litt utsatt siden jeg har hatt det før, men "alle" sier at lynet ikke slår ned 2 ganger på samme sted)
:arghh::wideyed:

Last edited:
32+2 og vanvittig klar for å bli ferdig!! Bare trøtt om dagen:rolleyes: Kan sove døgnet rundt hvis jeg har mulighet. Vil bli meg selv igjen.

Tror jeg ikke er den eneste som merker at det nå begynner å bli tungt...! 39 dager til termin og panikken begynner smått å sette inn :p
Fødebag, fødsel, seteleie/hodeleie/tverrleie, jobb og sykemelding, vondter og plager.. mye slike temaer om dagen ;)

Samme termin vi da;) er sykemeldt da, men sover utrolig dårlig i tillegg nå. Type max 3 timer søvn:( utenom bekkenløsning...så meget tungt nå

I uke 34+4 idag. Variabelt energinivå, prøver å ha fokus på å kose meg og nyte siste tiden med magen[emoji120] Er 100% sykmeldt (sliten uken før påske), det er veldig godt og riktig avgjørelse kjenner jeg(selv om det satt langt inne!). Ellers begynner det meste å komme på plass, men strever litt mer å bestemme meg hvor mye klær jeg trenger å kjøpe inn osv- er så mange som mener og kommenterer... Fødebagen til både meg og Knøtt er under pakking, strever litt med innholdet der. Tenker litt på fødselen nå, og er spent på hvordan jeg blir å takle den og reagere- samboeren mener jeg blir høylydt og «sinna»(er vel kanskje et «inntrykk» som følger med det å være nordlenning?). Haha[emoji12][emoji28]

Ellers er jeg veldig takknemlig for samboeren min som er verdens beste støtte for tiden[emoji173]️[emoji120] Får ikke sagt det nok(beklager klisjeen[emoji38])

35 uker i morgen. Jeg er i full redebyggingsmodus, men klarer nesten ikke gjøre noe før det blir nok. I dag prøver jeg å få orden på vaskerommet, har pause nummer tjue eller noe. [emoji21] Hater det rommet! Så innmari upraktisk innredet, og vi MÅ ha stelleplass der. Sju personer genererer mye skittentøy, og jeg har per akkurat nå sju skittentøyskurver på vaskerommet, nesten ikke plass til noe annet, og det er alltid like rotete!

Jeg. Er. Så. Lei. Av. Det. Rommet!

33+6 - går egentlig ganske greit her. Er drittlei av å jobbe den lille prosenten jeg jobber da, og er så klar for permisjon. Glad jeg har valgt å bruke noen feriedager før permisjonstart også, bare for å bli ferdig med jobben på ei stund. Bare ei uke igjen nå til siste arbeidsdag!

Sliten og trøtt, sover dårlig og har lyst til å gjøre mer enn kroppen er med på.

Bare 31+2 her og fortsatt over to måneder igjen. Er 50% sykmeldt nå, og det har vært gull for både kropp og psyke.

Men det er likevel slitsomt å være gravid nå, og veldig annerledes enn sist jeg var gravid. Var sliten sist også, men da kunne jeg bare ligge på sofaen hver ettermiddag. Mens nå prøver jeg å holde tritt med lillegutt på 1,5, mens mannen stort sett er bortreist med jobb eller jobber seint...

Back
Topp