Hvordan går det med dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Begynner det å bi tungt å være gravid, eller går det fortatt greit?
Har dere noen plager eller har dere sluppet unna?

For meg er det nærmest et mareritt! Eneste som holder motet oppe er den lille, aktive sønnen i magen :) jeg har bekkenløsning og kan knapt gjøre noe som helst før hele kroppen skriker av smerte. Har også blitt sykemeldt pga ekstrem stress på jobben og har kynnere og ubehag! Sliter også med en enorm utålmodighet som gjør meg gal. Kanskje det henger sammen med at jeg ikke kan gjøre mye så det blir kjedelig og jeg blir sur! Så nå gleder jeg meg til å kunne gjøre normale ting igjen samtidig som vi får møte den lille! 15 uker igjen :-O

Begynner å bli tungt, har en skjev ryggrad som lager trøbbel for tiden! Så er 100% sykemeldt en uke nå for å få slappet nok av :)

Kjenner det begynner å bli tyngre, men foreløpig ingen store plager. Har bekkenløsning, men kom tidlig i gang med fysioterapi og gravidtrening, så jeg holder stort sett smertene i sjakk med det og min fantastisk gravidpute. Bare jeg er i veldig lett bevegelse ofte nok i løpet av dagen, så er alt fryd og gammen egentlig :)

Det går litt op og ned her:) Bekkenet har blitt bedre (hurraa) og nå denne uken føler jeg det presser litt oppover:p

Bekkenet slo seg vrang uke 7 og hadde jeg ikke vært hjemmeværende fra før hadde jeg blitt sykmeldt allerede da... Og kvalmen plager meg fortsatt en del. Vekta har steget over 20 kilo tiltross for at jeg var tynn før svangerskapet og spiser sunt, så jeg føler meg virkelig ikke som meg selv :p svangerskapsdiabetes skal jeg testes for og. men! Syntes det er mindre tungt nå, nettopp fordi man kan se målstreken og det er tross alt ikke så lenge igjen :D

Jeg syntes ikke det er så tungt men jeg har dager hvor magen er vond og det kjennes ut som om jeg skal sprekke. Ellers så er halsbrann og sure oppstøt noe som er en plage her. Jeg er trøtt og sliten når kvelden kommer og det hender jeg har vondt i rygg og bekken men som regel går det veldig bra. Kvalmen og oppkast er fortsatt ved min side fortsatt og begynner å få vann i beina. Men jeg er så fryktelig varm av meg og det er grusomt haha men til tross for at jeg ikke liker å gå gravid så går det veldig fint :)

Har vert tungt en stund nå,og har nok jobbet på overtid da jeg er sta. 100% svangerskapspenger fom i går. Vondt i bekkenet,sover dårlig på nettene,tungt å reise seg og bøye seg :p halsbrann,svimmel og mye trøtt.. Håper det blir litt bedre nå når jeg kan slappe litt mer av. Har vert tungt å fungere på jobb og være på topp hjemme med en veeeldig aktiv 2åring i tillegg :-)

Har vert tungt en stund nå,og har nok jobbet på overtid da jeg er sta. 100% svangerskapspenger fom i går. Vondt i bekkenet,sover dårlig på nettene,tungt å reise seg og bøye seg :p halsbrann,svimmel og mye trøtt.. Håper det blir litt bedre nå når jeg kan slappe litt mer av. Har vert tungt å fungere på jobb og være på topp hjemme med en veeeldig aktiv 2åring i tillegg :-)

Uffda, hørtes tung ut ja :(
Hva jobber du med?

Er litt over 27 uker på vei å ingen store plager så skal ikke klage :-) har hatt litt halsbrann i noen uker og begynt å merke magen er litt vondt hvis jeg går fort å litt lenge (går heldigvis fort over) men ellers er alt tipp topp :-) !

Back
Topp