Syns det er stille her inne om dagen. Alt bra med alle?
Personlig så savner jeg skikkelig hverdag! Nå har det vært så mange fridager siden vesla ble født syns jeg
I tillegg så har min mor av diverse årsaker bodd hos oss, så jeg har ikke fått styre dagene mine slik jeg ønsker. Håper det går seg til litt nå.
Og så merker jeg godt at jeg går rundt i en babyboble! Kanskje fælt å si det allerede, men jeg savner å jobbe! Misforstå meg rett; jeg koser meg masse med Stella - men hjernen min hadde trengt noe annet å bryne seg på.. Har begynt å gå turer på kvelden, etter at begge ungene har sovna. Litt terapi å bare være meg og musikken i øra
Har også planer om å fortsette å trene på kveldstid, for da slipper jeg å tenke på noe annet mens jeg holder på. Satser på at det gjør godt for huet mitt! Uff, nå hørtes jeg ut som worst mom ever, men jeg mener og tror at det gjør meg "bedre rusta" for livet som tobarnsmor og husmor 
Personlig så savner jeg skikkelig hverdag! Nå har det vært så mange fridager siden vesla ble født syns jeg
Og så merker jeg godt at jeg går rundt i en babyboble! Kanskje fælt å si det allerede, men jeg savner å jobbe! Misforstå meg rett; jeg koser meg masse med Stella - men hjernen min hadde trengt noe annet å bryne seg på.. Har begynt å gå turer på kvelden, etter at begge ungene har sovna. Litt terapi å bare være meg og musikken i øra