Hvordan går det med dere ? :)

missmum

Flørter med forumet
Hei jenter :) er en stund siden jeg var aktiv her, er vel nærmere 3 uker siden nå.

Vært Helt slått ut av kvalmen og driver med siste innspurt på nedpakking av leiligheten/innflytting i hus så går i ett her.

Har fått sendt henvisning til ultralyd og reiser til Kypros på fredag med samboeren og sønnen min. Superspent på ulen og om de kan bekrefte sånn ca hvor langt jeg er på vei :) håper går bra med dere er inne og at spirene klorer seg fast <3

Vondt å se at så mange har forlatt oss her :(

<3 termin 09.01.15 <3

Her går det bare bra. Veeeeeldig sliten for tiden og blir fort trøtt. Småkvalm av og til men har enda ikke kastet opp. 5+5 idag.

Jeg er litt overrasket over hvor oppblåst
magen min er! Er jo som en ballong :-P den skal vel ikke synes så tidlig? Er liksom slik at jeg ikke klarer å trekke den inn helt. Har alltid vært flat i magen så dette var rart.

Også tør jeg ikke løpe eller drive med intensiv trening, er så bekymra av og til. Men går mye turer da og bruker ergometersykkelen hjemme :-)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Går fint her!! Men er veldig trøtt og sliten for tiden!! Kvalmen kommer og går, spesielt vist eg e litt små sulten!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Så gøy med ferie!! Høres deilig ut:) er du veldig usikker på termin, siden du skal på ul?

Her går det ok. Har så ufattelig kort lunte for tiden og føler ikke jeg gjør noe annet enn å kjefte, klage og mase på stakkars 2- og 4 åringen. Føler meg som verdens verste mamma:( var litt deprimert før svangerskapet, i følge psykolog, og føler ikke det er noe bedre akkurat nå:( håper å få en jordmortime ganske fort foe å få snakket litt. Hun er verdens beste♥ er så bekymret for absolut alt mulig, så håper å få en henvisning til tidlig ul.

Her går det bare bra. Veeeeeldig sliten for tiden og blir fort trøtt. Småkvalm av og til men har enda ikke kastet opp. 5+5 idag.

Jeg er litt overrasket over hvor oppblåst
magen min er! Er jo som en ballong :-P den skal vel ikke synes så tidlig? Er liksom slik at jeg ikke klarer å trekke den inn helt. Har alltid vært flat i magen så dette var rart.

Også tør jeg ikke løpe eller drive med intensiv trening, er så bekymra av og til. Men går mye turer da og bruker ergometersykkelen hjemme :-)

❤️❤️
Var som å lese om meg dette;-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Alt går fint her :) 9+1 idag :) er sinnsykt trøtt..men heldigvissluttet å være kvalm!..
men er oppblåst og har ingen matlyst, må bare dytte i meg noe når jeg kjenner det er lenge siden sist jeg spiste.
Er litt redd jeg ikke får i meg nok mat..! Håper det går seg til :)

Jeg er 7+0, veldig trøtt, svimmel og kvalm. Humørsvingninger er også på topp om dagen:). Ellers sliter jeg litt med bekkensmerter og begynt hos fysio.:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Alt går fint her :) 9+1 idag :) er sinnsykt trøtt..men heldigvissluttet å være kvalm!..
men er oppblåst og har ingen matlyst, må bare dytte i meg noe når jeg kjenner det er lenge siden sist jeg spiste.
Er litt redd jeg ikke får i meg nok mat..! Håper det går seg til :)
Matlysten sliter jeg og med. Så mannen må passe på meg ellers spiser jeg ikke, og når jeg må spise dytter jeg det i meg. Når jeg kjenner litt sult av og til så blir jeg sugen på enten pølser, is eller kaker/kjeks. Rare greier...

❤️❤️

5+5 her, trøtt og sliten, mensmurringer og bekymringer.. Måtte de neste ukene fly avgårde! Skal på tidlig ul 2 juni :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Back
Topp