Hvordan går det med dere? :)

minoja

Elsker forumet
Ja, overskrifta sier jo sitt :) Det er jo så og si helt stilt her inne...så lurer på hva dere som titter innom i blandt holder på med nå for tida? hvordan går det med deres små? Har noen fått søsken, er gravide? :)
Savner i grunnen litt aktivitet her inne, og kunne høre litt nytt om andre 2åringer ;)
 
ja er utrolig stille her, men det gjelder jo litt på babyverden generelt etter alle forandringene. Her ble jenta vår storesøster til ei lita jente i april i år, og hun storkoser seg som storesøster, alltid baby ditt og baby datt. hehe. . men hun har ikke helt forståt at hun er litt for stor til å gjøre alt babyen kan, (som å ligge på spisebordet, bruke vippestolen, bæres over alt, så har hun begynt med grøt igjen når hun ser lille søster får) Men i det store og hele tror jeg det var riktig tidspunkt for henne å bli storesøster, nå husker hun vel ikke en gang at hun har vært alene og derfor er hun ikke noe merkbart sjalu på lillesøsteren heller syns jeg.
 
De fleste er vel på en facebook gruppe nå :)

Men det går bra med meg og Jonas. Han har vokst, er nå 86 cm lang og veier 12 kg. Han trives i barnehagen, men er også veldig glad i å være hjemme med meg. Jeg er fortsatt singel, og har ingen jobb enda. Slutta akkurat på skolen av diverse grunner. Bf er på besøk her en gang i uka, og er her 1 time.

Men vi har det bra :)
 
Her går det også flott..

Holder meg nå inne på mai 12,siden jeg har en liten en i magen

Min store "lille" jente gleder seg til og bli storesøster
 
Hei!!! Har ikke vært her på evigheter, men måtte innom og snoke litt idag, da jeg lette etter et par gamle brukere, hehe.

Vi henger på hemmelig gruppe på fb. Hvis dere sender meg navnene deres så kan jeg legge dere til!!! Der er det liv hver dag! :)))
 
Ikke så mye liv her lenger nei..
Men her går det fint:-) Matheo ble storebror til ei lita jente i oktober!
 
Nei, det er ikke så mye liv her lengre nei. 
Her er alt bra, jenta vår er blitt stor jente og begynte i barnehagen fullplass for noen måneder siden :)
 
Brukte også å vere her, ikke so aktiv å skrive. Synest det er kjempe trist når det er so lite liv her i forhold til ka det en gang var.
 
Så hyggelig at noen er innom her BITTElitt i allefall da :) Jeg har visst sperret meg fra en viss annen side hvor hele gjengen er samlet, og jeg får ikke til å åpne sperren på dette stedet, så da må jeg jo titte innom her i stedet da :) Finner ikke engang ut hvordan jeg har sperret med fra dette, visste ikke  at jeg hadde klart det, haha.

Vi venter tvillinger i mai, har vært litt ¨på mai 2012 her inne, men ikke på samme måte som det var her... Anders gullet synes det er stas at mamma har to babyer i magen, men det blir spennende å se om han blir sjalu når han må dele oppmerksomheten fra mamma og pappa....

 
Nei her inne skjedde det ikke mye mer - men nå skal jeg bli litt aktiv på BV igjen - inne på August 2012 forumet. Noen andre herfra som er der kanskje? Har ikke begynt å skrive der før i dag. Lillegutt skal altså bli storebror .:)

Håper alle har det bra og gratulerer med nye babyer! :)
 
Hei.
Her inne tror jeg faktisk ikke jeg har vært siden BV fornyet seg, så alt var kjemperart, hehe. 
Med meg og småen går det bra. Han vokser seg stor og sterk, til tross for mye matallergier og astma. Jeg har en liten tøffing! 
Håper snart jeg kan finne en plass inne på et nytt terminforumemoticon
 
Jeg har også termin i mai :)
 
Oi, så mange som skal ha baby igjen :D Gratulerer så mye regnbuens farger med tvillinger og til deg BabyCala med baby i magen <3
 
Venter også nr 2 , nå i april <3 <3
 
Babycala! Du må jo bli med i gruppen vår på FB! :) Du er ikke der sant?
 


regnbuens farger skrev:
Så hyggelig at noen er innom her BITTElitt i allefall da :) Jeg har visst sperret meg fra en viss annen side hvor hele gjengen er samlet, og jeg får ikke til å åpne sperren på dette stedet, så da må jeg jo titte innom her i stedet da :) Finner ikke engang ut hvordan jeg har sperret med fra dette, visste ikke  at jeg hadde klart det, haha.

Vi venter tvillinger i mai, har vært litt ¨på mai 2012 her inne, men ikke på samme måte som det var her... Anders gullet synes det er stas at mamma har to babyer i magen, men det blir spennende å se om han blir sjalu når han må dele oppmerksomheten fra mamma og pappa....


Vi savner deg snuppa! Kan du ikke gå over innstillinger og slikt og se om du får åpnet sperren???

 


Chinchilla skrev:


regnbuens farger skrev:
Så hyggelig at noen er innom her BITTElitt i allefall da :) Jeg har visst sperret meg fra en viss annen side hvor hele gjengen er samlet, og jeg får ikke til å åpne sperren på dette stedet, så da må jeg jo titte innom her i stedet da :) Finner ikke engang ut hvordan jeg har sperret med fra dette, visste ikke  at jeg hadde klart det, haha.

Vi venter tvillinger i mai, har vært litt ¨på mai 2012 her inne, men ikke på samme måte som det var her... Anders gullet synes det er stas at mamma har to babyer i magen, men det blir spennende å se om han blir sjalu når han må dele oppmerksomheten fra mamma og pappa....


Vi savner deg snuppa! Kan du ikke gå over innstillinger og slikt og se om du får åpnet sperren???



Jeg har vært igjennom alt av innstillinger og finner ingen slik sperre... Kanskje jeg er sperret ute fra gruppen emoticon hehe. Har nok oppført meg ufint... :)

Savner jo hele gjengen kjempemasse og vil jo gjerne være meg i gruppen jeg også!

 
Back
Topp