Hvordan går det med dere flotte mammaer?

Eggløsningen kom for noen dager siden, så nå må vi bare vente! :rolleyes::smiley-angelic001 Jeg har blitt gravid raskt tidligere så håper jo selvfølgelig det samme gjelder nå, men etter MAen føler jeg meg litt utav balanse. Magefølelsen er ikke helt på plass og kjenner jeg klarer ikke helt å glede meg eller håpe.

Hvor langt var du påvei under ultralyden? Har du lyst til å dele bilde? Jeg syntes det er så spennende med den nub teorien! :D

Jaa, det skjønner jeg.. Følte det på samme måte, jeg hadde også en MA sist, som ble oppdaget seint (uke 19).. Tenkte at kroppen kom til å bruke lang tid på å komme "i gjenge" igjen, men jeg ble heldigvis gravid etter 3-4 måneder, så ikke så alt for lenge å vente heldigvis... :happy: Håper det går bra denne gangen, men det er jo en stund til jeg er "over kneika" enda.. :nailbiting:

Jeg var 12+3 i følge forrige mens, og så ble jeg flyttet fram til 12+6:happy: spennende med den Nub teorien ja, men det er desverre umulig å se noe på de bildene jeg fikk med meg.. ;)

Så bra at du har fått eggløsning!! Jeg krysser fingrene for deg!! :Heartred

Vedlegg

• IMG_20210118_112509.jpg
    IMG_20210118_112509.jpg
    25,8 KB · Visninger: 19
Jaa, det skjønner jeg.. Følte det på samme måte, jeg hadde også en MA sist, som ble oppdaget seint (uke 19).. Tenkte at kroppen kom til å bruke lang tid på å komme "i gjenge" igjen, men jeg ble heldigvis gravid etter 3-4 måneder, så ikke så alt for lenge å vente heldigvis... :happy: Håper det går bra denne gangen, men det er jo en stund til jeg er "over kneika" enda.. :nailbiting:

Jeg var 12+3 i følge forrige mens, og så ble jeg flyttet fram til 12+6:happy: spennende med den Nub teorien ja, men det er desverre umulig å se noe på de bildene jeg fikk med meg.. ;)

Så bra at du har fått eggløsning!! Jeg krysser fingrene for deg!! :Heartred

Tror man kan se kjønnsorganene, men jeg ser to ting som ligner så kan ikke være sikker :wacky: kanskje er det noe helt annet også siden du sier det er umulig :p Ser blæra i hvert fall, men klarer ikke se noe nub nei :rolleyes:

Åh, så koselig å se deg igjen. :Heartred Du er påtenkt og savnet :Heartred håper at syklusen din er der den skal være og at du er tilbake i termingruppe for dette året. :wav

Tror man kan se kjønnsorganene, men jeg ser to ting som ligner så kan ikke være sikker :wacky: kanskje er det noe helt annet også siden du sier det er umulig :p Ser blæra i hvert fall, men klarer ikke se noe nub nei :rolleyes:

Hehe, spennende :happy: jeg har ikke satt meg inn i dette med nub, så jeg vet ikke altså ;) har du lyst til å si hva du tror da..? :) jeg har virkelig ingen peiling... :woot:

Nei så kjedelig at du har det sånn! Kanskje du skulle ha snakket med legen om en gradert sykemelding til du føler deg bedre? Det er ingen som tjener noe på at du sliter deg ut, så det er viktig å lytte til kroppen. Hvis du er i uke 11 allerede så er det ikke sikkert at det blir veldig mye bedre fra uke 12. Det varierer når det pleier å lette, for noen er det tidlig for andre kan det worst case vare ut svangerskapet.
Ja hadde det ganske likt da jeg gikk gravid sist med nr 3. Da ble jeg raskt sykemeldt pga hyperemisis. Tenkte å høre med legen ifht sykemelding neste uke, heldigvis bare 3 dager på jobb da. Må bare få pratet med sjefen først og fortalt at jeg er gravid :-)

Hehe, spennende :happy: jeg har ikke satt meg inn i dette med nub, så jeg vet ikke altså ;) har du lyst til å si hva du tror da..? :) jeg har virkelig ingen peiling... :woot:
Jeg ble veldig usikker på om det jeg ser faktisk er kjønnet eller ikke, men om det er nuben jeg ser så tror jeg kanskje det er en liten gutt :p, men jeg føler det blir mer en gjetning siden jeg er så usikker på om det et riktig sted. Det er mange deler på et sånn bilde som kan se ut som det kjønnet skal se ut som, så plutselig er det noe helt annet jeg ser vinkel på :wacky: men jeg klarer å se blæra i hvert fall, så om den lille utstikkeren over der er kjønnet eller ikke får gjennstå å se. Litt lenger over der ser jeg noe som kan se ut som jente igjen, så det er virkelig ikke enkelt å si. Ville ikke legen si noe som helst?

Back
Topp