Har ikke vært her inne å tittet på en liten stund, så vil høre hvordan det går med dere ?
Hvor langt har dere kommet, har dere det bra eller masse symptomer, har dere vært på tul, ja alt mellom himmel og jord egentlig
Hvor langt har dere kommet, har dere det bra eller masse symptomer, har dere vært på tul, ja alt mellom himmel og jord egentlig
jeg er 12 + 2 i dag, og skal på ultralyd i morgen..
Har lite/ingen symptomer, og generelt lite å klage på..
Jeg har sittet hjemme i karantene i 10 dager nå (var i kontakt med en koronasmittet elev..
) så jeg er veldig spent på om jeg får på meg en vanlig bukse i morgen...

Håper du er ved godt mot og at det står bra til med deg til tross. Det går bra her, jeg er 11+0 i dag. Var på tul på onsdag og fikk sett for andre gang at alt står bra til med den lille. Begynner å få litt mer energi så det føles bra 
Hmm godt spørsmål, aner ikke. Ingen av gangene jeg var på tul sa de noe om hvor morkaken lå såvidt jeg fikk med meg. Men jeg skal på privat UL 12.februar så vi får se da, hehe. Da er jeg ca 14+5.
Jeg har blitt gravid raskt tidligere så håper jo selvfølgelig det samme gjelder nå, men etter MAen føler jeg meg litt utav balanse. Magefølelsen er ikke helt på plass og kjenner jeg klarer ikke helt å glede meg eller håpe.