Hvordan går det med de søte små ute i den store verden?

Mammapling

Andre møte med forumet
Her har vi foreløpig en snill og avslappet baby. Han er straks to uker og sover, spiser og ser ut til å trives. Så vi håper det holder seg sånn[emoji28]

Hvordan går det med dere?
 
Her har vi også en veldig bedagelig liten kar som stortrives i livet [emoji16][emoji170] han sover, spiser og sover og spiser... håper også det holder seg slik[emoji1317] storebror var stikk motsatt så dette er litt uvant ...

Han sover også 4-5 timer i strekk på natta så jeg klager ikke [emoji16]

*BANK I BORDET*
 
Har en veldig snill og rolig baby foreløpig. Hun er ikke mer enn 3,5 uke. Men virker som hun trives og koser seg. Hun elsker å kjøre bil og trille tur. Håper det fortsetter sånn her [emoji173]️
 
Har det så enkelt nå, sist var det mye vanskeligere. Venter på at det smeller og jeg blir zombiemamma igjen :hilarious: han sover, , spiser, kikker på meg og er nysgjerrig, griner så og si aldri. Sover 4-6 timer om natten, spiser godt (men kjapt!) når han spiser og virker som han trives. Skikkelig kosegutt, men lærte seg å ligge i sin seng så fort han fikk smokk:cool:
 
Her har vi også en veldig bedagelig liten kar som stortrives i livet [emoji16][emoji170] han sover, spiser og sover og spiser... håper også det holder seg slik[emoji1317] storebror var stikk motsatt så dette er litt uvant ...

Han sover også 4-5 timer i strekk på natta så jeg klager ikke [emoji16]

*BANK I BORDET*
Som jeg skulle skrevet det selv :) frøkna er bedagelig, enn så lenge. Straks 5 uker :)
 
Jeg har en ganske snill og søt baby! Gikk veldig fint i starten - så litt problemer med sopp og trøske, måtte pumpe og bruke skjold, litt lite vektoppgang,mye gulp og mye luft i magen. Men nå er puppen friskmeldt og hun kan spise uten skjold, gulping er mer kontrollert og hun har ikke så mye luft i magen.

Hun sover egentlig mye sammenhengende på natta, men pga litt lite vektoppgang må jeg vekke for å amme, så det er kjedelig! Håper på masse vektoppgang på neste kontroll så hun kan få sove i fred.
 
Baby virker å ha det veldig fint :)

Han liker å: sove på natta og mye av dagen, spise, bli bært i armer og i sjal, rulle i vogna, se på lyset og ligge inntil/på brystet :)

Liker ikke: å ligge alene (bortsett fra i bedside crib deler av natta), være sulten, ha noe som skal ut i bleia!

Han er 2,5 uke nå :)
 
Er jeg den eneste på dette forumet som har en baby som IKKE sover godt på natta?! :dead: :p

(Jeg er trøtt)
 
Er jeg den eneste på dette forumet som har en baby som IKKE sover godt på natta?! :dead: :p

(Jeg er trøtt)

Startet bra første uka, men nå ser det ut som hun har blitt ei nattugle! Ligger og sover nå as I type, men da får selvfølgelig ikke mor til å sove [emoji85]
 
Startet bra første uka, men nå ser det ut som hun har blitt ei nattugle! Ligger og sover nå as I type, men da får selvfølgelig ikke mor til å sove [emoji85]
Haha, akkurat sånn har jeg det også! Sliter skikkelig med å sove på dagen når han sover, men strekker ofte natta godt utover formiddagen, da (typ 13-14). Har en litt annen døgnrytme enn vanlig for tida :p
 
Misunner dere som skriver her. Min baby sliter veldig med å finne søvnen både på dagtid og natta. Alt jeg gjør er å prøve å få baby til å sove. Han sover verken i vogn, bilstol, krybbe etc. Bæresele og armkroken er alt som funker. Får ikke gjort særlig mye fornuftig om dagene.
 
Misunner dere som skriver her. Min baby sliter veldig med å finne søvnen både på dagtid og natta. Alt jeg gjør er å prøve å få baby til å sove. Han sover verken i vogn, bilstol, krybbe etc. Bæresele og armkroken er alt som funker. Får ikke gjort særlig mye fornuftig om dagene.
Hvor gamel din er?. Min styrer også mye, kommer seg nå men mye våkne og vil helst sove på oss.
 
7 uker, men født 3 uker for tidlig. Han er også dysmatur pga. morkakesvikt :(
Kjedelig :(, håper det kommer seg fort.. Her begynner det gå bedre heldigvis.
 
Back
Topp