Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
man må selvsagt betale for plassen. Den er deres så de kan ikke velge å ta inn et annet barn i mellomtiden. Skal økonomien deres gå rundt for de må de ta betaltDere som ikke skal ha den lille i bhg før utover høsten/vinteren. Betaler dere for plassen uten å bruke den fra august? Vi har fått plass fra august, men skal ikke bruke den før januar. Men vi tenkte spør om å beholde den og betale for den i mellomtiden. Men er det vanlig?
Sent from my iPhone using BV Forum
man må selvsagt betale for plassen. Den er deres så de kan ikke velge å ta inn et annet barn i mellomtiden. Skal økonomien deres gå rundt for de må de ta betalt
Var det jeg håpte. Vi betaler for plassen men benytter den ikke før til vinteren greit å sikre seg plass.
Jepp, betaler uten å bruke den frem til novemberDere som ikke skal ha den lille i bhg før utover høsten/vinteren. Betaler dere for plassen uten å bruke den fra august? Vi har fått plass fra august, men skal ikke bruke den før januar. Men vi tenkte spør om å beholde den og betale for den i mellomtiden. Men er det vanlig?
Jeg tror det er veldig vanlig å gjøre det sånn![quote="oktobermini, Var det jeg håpte. Vi betaler for plassen men benytter den ikke før til vinteren greit å sikre seg plass