Hvordan går det i barnehagen?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Er det mange som har begynt i bhg enda? Vi begynner ikke før i oktober og er veldig spente! Hvordan går det for dere som har hatt innkjøring i disse dager?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Lillebror har hatt sin første uke og det har gått veldig fint.
Han er så enkel og tillitsfull så hadde igrunn ikke forventet noe annet ;)
Har så langt fått korte dager fordi pappaen fortsatt har perm, men på tirsdag begynner han i jobb så da er det full rulle. Veldig spent på å se hvordan det går. Han er den desidert yngste i bhgen og rytmen hans er ganske ulik de andres i og med at han fortsatt som regel sover to dupper, men håper at han i løpet av høsten klarer å tilpasse seg barnehagerytmen :)
 
Spennende å høre om barnehagestart :) Jenta vår begynner i oktober, gruer meg mildt sagt. Her starter pappaen med sin graderte pappaperm til uken. Jeg skal selv ha henne et par dager når jeg ikke har undervisning (jeg begynner å studere nå til uken), så nå på mandag er siste ordentlige dag for meg alene hjemme med henne før studietiden virkelig begynner. Snufs...
 
Her begynner vi på fredag, grugleder meg :p

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Tenk at tiden har gått så fort, og at det er tid for barnehage...
Jeg skal ha min hjemme et år til, men husker godt hvordan det var med de to forrige, stikker liksom litt å begynne i barnehagen når de er så små, men så går det jo så bra :)
Lykke til med med barnehage start :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Olivia skal starte rundt 1.sept. Jeg har perm t.o.m. 11.sept så jeg tenker å bruke maaaange dager og få en skikkelig rolig start. Gruer meg ja! Til nå har hun ikke vært fra meg mer enn et par timer og aldri vært med andre enn meg eller pappan.. Greit avhengig av pupp er hun også.. Ser ikke helt for meg at dette skal gå! :/
 
Lillemor begynner ikke i bhg før midten av november.. heldigvis! Gruer meg veldig til det… hun er så mamma og pappa dalt og veldig skeptisk til fremmede. Håper inderlig det går greit når den tid kommer.
 
Lykke til dere :)

☆ Englemamma & mamma til Natalia ⚘ ☆ er 2014 våres år å bli gravid? ♡
 
Dere som ikke skal ha den lille i bhg før utover høsten/vinteren. Betaler dere for plassen uten å bruke den fra august? Vi har fått plass fra august, men skal ikke bruke den før januar. Men vi tenkte spør om å beholde den og betale for den i mellomtiden. Men er det vanlig? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dere som ikke skal ha den lille i bhg før utover høsten/vinteren. Betaler dere for plassen uten å bruke den fra august? Vi har fått plass fra august, men skal ikke bruke den før januar. Men vi tenkte spør om å beholde den og betale for den i mellomtiden. Men er det vanlig? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
man må selvsagt betale for plassen. Den er deres så de kan ikke velge å ta inn et annet barn i mellomtiden. Skal økonomien deres gå rundt for de må de ta betalt



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
man må selvsagt betale for plassen. Den er deres så de kan ikke velge å ta inn et annet barn i mellomtiden. Skal økonomien deres gå rundt for de må de ta betalt


Var det jeg håpte. Vi betaler for plassen men benytter den ikke før til vinteren :) greit å sikre seg plass.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi betaler for plassen fra august og begynner å bruke den i november.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
[quote="oktobermini, Var det jeg håpte. Vi betaler for plassen men benytter den ikke før til vinteren :) greit å sikre seg plass [/quote]
Jeg tror det er veldig vanlig å gjøre det sånn! :)
Jeg har selv søkt plass fra januar med min første og ikke sjangs om det var noe ledig før hovedopptaket i august igjen. Så jeg ville aldri tatt sjangsen på at det er plasser å få, jeg hadde heller gått for hovedopptak. :) Det er tross alt langt dyrere å ikke få plass og derfor ikke kunne jobbe..

(quotinga ble litt rar her.... )
 
Dere som ikke skal ha den lille i bhg før utover høsten/vinteren. Betaler dere for plassen uten å bruke den fra august? Vi har fått plass fra august, men skal ikke bruke den før januar. Men vi tenkte spør om å beholde den og betale for den i mellomtiden. Men er det vanlig? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp, betaler uten å bruke den frem til november:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
[quote="oktobermini, Var det jeg håpte. Vi betaler for plassen men benytter den ikke før til vinteren :) greit å sikre seg plass
Jeg tror det er veldig vanlig å gjøre det sånn! :)
Jeg har selv søkt plass fra januar med min første og ikke sjangs om det var noe ledig før hovedopptaket i august igjen. Så jeg ville aldri tatt sjangsen på at det er plasser å få, jeg hadde heller gått for hovedopptak. :) Det er tross alt langt dyrere å ikke få plass og derfor ikke kunne jobbe..

(quotinga ble litt rar her.... )[/quote]
Hehe :) blir ofte tull med quotingen min og :) var det jeg fant ut og. At det er dyrere å risikere å ikke få bhg plass før neste høst, enn å betale uten å bruke plassen i noen måneder. Det var helt greit for barnehagen at vi utsatte oppstart. Tror det er vanlig 'praksis' at folk sikrer seg plass i disse tider :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bruker dere strømpebukse i barnehagen?
Leverer med strømpebukse, men de i barnehagen tar den ikke av iløpet av dagen når de er inne..
 
Back
Topp