Hvordan gå ned i vekt på morsom måte?

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Jeg skal ikke sulte slanke meg, heller ikke opp for trene meg slank.. Så da må jeg finne på en måte som kan være artig men samtidig tilstrekkelig måte å gå ned i vekt på.

Det har seg det at jeg er dritt lei etter all pes jeg fikk at jeg hadde høy BMI da jeg ble gravid. Gjennom alle 9 mnd... og neste gang jeg skal ha barn skal jeg være under den F¤#"% BMI så jeg slipper å høre noe om det og bare kose meg...kanskje?

Er glad i kroppen min, er ikke direkte tynn, men har formene på rett plass. Jeg er høy og noe kraftig beinbygning.

Jeg har en sønn på snart 3 mnd;P prøver å full amme, men ikke like lett, og jeg har meldt meg slankekrigen!

Jeg gikk opp 13 kg ved graviditeten, gikk ned 9 kg men har gått opp 6 kg igjen.

Sjokoladeplater skulle ha vært på resept!

vekt og slikt komer siden må skaffe meg en vekt først;P
 
Jeg tenkte å begynne denne reisen samtidig som slankekrigen starter.

Etter BMI har jeg 20 kg :eek: som skal vekk. Men jeg har satt 15 kg som mål. Ikke for bikini sommeren men for meg selv.

Så skal jeg på en måte klare å leve med dette også. Tror at bare ideen om å bevege meg mer vil være bra:)
 
Da er kroppen helt død lurer på om jeg ikke for i meg nok mat. Vann er det godt av. Men må nok tenke litt på om jeg for i meg nok mat eller om jeg bare er sliten.

Trøtt er jeg såfall så jeg vil legge meg nå natt

To dager til veiing....håper jeg har gått ned noe for laget skyld:)
 
Back
Topp