Hvordan gå frem..?

Dirridam

Betatt av forumet
Dersom man tror en venninne har problemer på hjemmebane i forhold til ny kjæreste?
Forandret væremåte totalt, ikke intresset i å ha kontakt med vennegjengen, dukker ikke opp til avtaler, svarer ikke mobil eller tlf.
Sagt opp jobben..?
Redd noe ikke er som det skal i heimen der, og lurer på hvordan jeg kan håndtere det som venninne?

Hun har ikke utrtrykt noe for meg, men magefølelsen min er ikke god..
Er det en sånn situasjon man bare lar være, eller skal man bry seg?

prøv å få henne på tomannshånd og snakk med henne.. start forsiktig med å legge frem saken med at du er bekymra.. er a vennina di så forstår a helt sikkert.

ORIGINAL: Flaskemamma

prøv å få henne på tomannshånd og snakk med henne.. start forsiktig med å legge frem saken med at du er bekymra.. er a vennina di så forstår a helt sikkert.

Vel, nei. Det er slett ikke sikkert at hun har forståelse for at du prober i livet hennes, når det som enn foregår har gått så langt at hun har kuttet ut venner og jobb. Det er imidlertid ikke noe hinder - du skal selvsagt ta kontakt med venninna di, HI, du må bare ikke bli overrasket om hun avviser deg eller blir fornærmet. Jeg synes imidlertid ikke at du skal gi deg så lett, hvis det virkelig er grunn til bekymring (og det virker jo slik).

Back
Topp