HVORDAN GÅR DAGENE????

elis

Elsker forumet
Hjemme hos dere?....og lar dere barna leke mye alene nå?  hva gjør de når dere steller, lager mat eller andre ting? 
Er ikke så greit å la gullet leke alene lenger her, han reiser seg opp etter alt og river ned ting osv, og så hender det han tror  han mer enn han egentlig kan, og ramler å slår seg.[;)]....Føler liksom jeg må passe MYE mer på han nå....
Og lekegrinda er ikke så populær om dagen, selv om han må oppi der litt innimellom så jeg får gjort noe.....

Celine kommer etter meg samme hva jeg skal hjøre føler jeg. Men har sjelden problemer med å få lagd mat og vasket osv. Finner som regel frem noe kjøkkenutstyr, deler til flaskene hennes eller et eller annet hun styrere med. Har en roteskuff som er helt nederst i reolen på kjøkkenet som hun også elsker å tømme og da går tiden litt.
Men hun har sine dager hun også....[:D]

Han liker ikke å leke alene på ettermiddagen, men da kan jeg evt sette ham i en stol slik at han ser mens jeg lager middag så er han fornøyd. Ellers på dagtid så kryper/drar han seg rundt forbi, leker litt, kryper etter meg hvis jeg går inn i et annet rom etc. Er nå stresset begynner-nå som de kommer seg rundt på egen hånd [;)]

ORIGINAL: cattis83

Celine kommer etter meg samme hva jeg skal hjøre føler jeg. Men har sjelden problemer med å få lagd mat og vasket osv. Finner som regel frem noe kjøkkenutstyr, deler til flaskene hennes eller et eller annet hun styrere med. Har en roteskuff som er helt nederst i reolen på kjøkkenet som hun også elsker å tømme og da går tiden litt.
Men hun har sine dager hun også....[:D]

Akurat som jeg skulle ha skrevet det selv.

Hun klarer seg fint alene og koser seg alene. Det er bare at de kreative ideene hun har til alene leking ikke er like poppis hos oss. Hun river ut ledninger, spiser plantejord og reiser seg opp og smeller i bakken med hodet først. Så jeg pleier å aktivisere henne i nærheten av der jeg er, så jeg kan se til henne. Dessuten kryper hun etter meg der jeg er, så hun velger bort alenetiden sin. Hun leker med meg ved siden av meg kan man si[;)]

Back
Topp