Hvordan fungerer testing - Svangerskapsdiabetes?

Om du kaster opp, så må testen gjennomføres på nytt! Så ikke å anbefale :laughing005 pass på å få time tidlig på morgenen, jeg fikk ikke før kl 14, og måtte jo faste hele tiden
Bah, for et lite styr, men for all del - det finnes være undersøkelser :) Håper ikke julebrussalget har starta når jeg må gjøre undersøkelsen :laughing002

Er det flere som vet de må gjøre testen denne gangen?

Jeg må sikkert ta grunnet søsken med diabetes. Sist var jeg under 25, men måtte ta grunnet diabetes i nær familie

Vet ikke om jeg må ta denne gangen ettersom jeg hadde svangerskapsdiabetes sist. Har lest noe om at da blir det muligens rett på målinger og behandling istedet. Vet at jeg får det denne gangen også grunnet litt høyt fastende blodsukker på morgenen.

Jeg må sikkert. Tok sist, så skjønner ikke hvorfor jeg skal slippe unna denne gangen :p

Vil anbefale å be om å få den kald, tror kanskje den er litt enklere å få ned da. Og ha klar litt enkel mat i bilen.

Tok sist, siden jeg var over 25 år og det var første graviditet. Denne gangen vet jeg ikke enda, men kan hende siden bmi er rett over 25 :sick009

Back
Topp