Hvordan fridde din kjære??

[:D]

Min kjære har ikke fridd enda[;)] 

Men jeg har "ett krav" om at det MÅ være romantisk[:D] 
Det skal huskes for resten av livet! [:)]

Vi hadde vert sammen i 3 mnd da min kjære fridde til meg.Vi var ute å gikk en tur på stranden.Da vi kom til en smal sti kunne vi ikke lenger gå hand i hand,så han gikk litt bak meg.Da vi kom ut på stranden igjen jikk vi ett godt stykke til vi kom til en sandkule/sanddyne som betydde mye for han som het ørnekulen(hadde lekt mye der når han var liten,mange fine minner derfra)Han ba meg sette meg ner i sanden,så sette han seg framfor meg å tok fram en ring som han hadde laga mens vi gikk på den smale stien.Han hadde fletta den sammen av marahalmen i sanddynene mens han gikk bak meg,Jeg ante ingenting.Spurte om jeg ville gifte meg med han,å ringen passa perfekt[:D]Ingen i familien trodde på oss siden vi ikke hadde skikkelig ring,og bare var sammen 3 mnd før dette.Men jeg gikk med den ringen hver dag frem til vi fikk på skikkelige ringer etter nesten 2 uker.
Ringen som han fridde med har jeg enda på en trygg plass[;)]

så søte historie voff [:D]

Her hadde me vert sammen i litt øve 10 mnd, å sko ver borte fra kverandre lenge for første gang. Eg overnatta hos han natten før han sko reisa vekk, å me va begge leie oss siden han skulle dra, å så plutselig spurte han om eg ville gifta meg me han, å eg sa jo seffølgelig JA[:D] å siden det har me vert forlova..[:)] va heilt perfekt å impulsivt[:)] Han ville egentlig venta t me flytta sammen å fri når me eingang me hadde komt oss inn i leilighet, men klarte ikje å venta lengre, søte mannen min[:)]

Han har ikkje fridd enda, men vi har blitt enige om at d ikke skal være romantisk[:)]
Det beste er over kaffien med frokostbordet, vi kommer nok til og bli enige om dato, ikke noe voldsomt frieri.

Noen som passer best for oss begge, vi er ikke den type romantiske egentlig[X(][8D]

MEN, for oss er det nok kanskje det, som gjør det verdt og huske resten av livet, frieriet over kaffien [:D]

her fridde han dagen før bursdagen min! det var på morningen å vi hadde nettopp stått opp! så plutselig var han nede på knærne, helt skjelven stakkars! hihi[:)] å spurte om jeg ville gifte meg med han!!! å det ble jo et ja det[:D] dette var en lørdag, så på ettermiddagen spiste vi en god middag å hadde det rett så kosli! vi var bare hjemme den kvelden!!
men på dagen var vi til gullsmeden å fikk tilpassa ringen min! den var så liten at den passa bare på lillefingeren![:D] så det var ikke noe store greier men veldi romantisk!
men må si jeg har aldri sett sambo så nervøs før! hihi[:D][:)][:D]

vi planla datoen siden vi kjøpte ringene først, så jeg visste det.. men ikke når og hvor, så gikk litt på tærne hele dagen! jobbet sent,og når jeg kom hjem fikk jeg beskjed om å sette meg i stua, og vente der.. jeg fikk bind for øynene, og ble ført inn på badet der han hadde tent masse lys, lagt roseblader i badet,og gikk ned på kne med ringen og roser i hånden[:)] ga meg en fantasisk tale om hvorfor han elsket akkurat meg (husker jo ingenting av den,men husker følelsen) og satte ringen på fingeren min[:D][:D][:D]

var et litt morsomt frieri fra min mann[:D]
Vi satt en kveld hjemme i stua å så film med stearinlys tent.. kjempe koselig.. jeg ser jo at mannen min sitter å krøller på ett sigarettpapir noe som gjør meg litt små irritert fordi den raslinga var irriterende når vi ser film... plutselig setter han seg på kne framfor meg og spør om vi skal gifte oss[:D] og siden han ikke hadde hatt tid til å kjøpe ring så laget han en ring av sigarettpapiret[:D] synes det var litt romantisk jeg[:)]

[:)] DA VI HADDE VÆRT I LAG I 3 ÅRS-TID. SKULLE VI TIL BYN PÅ EN BEDRE MIDDAG. HAN DRO FREM FORLOVELSESRINGER OG SPURTE OM JEG VILLE GIFTE MEG MED HAN EN GANG I TIDEN. 3 ÅR ETTER DET GIFTET VI OSS. VAR GRAVID MED JONAS DA MEN DET HVISTE JEG IKKE FØR DEN DAGEN SVARFRISTEN PÅ INVITASJONENE GIKK UT...[:)]

kjempe romantisk[:D]
vi var i australia på ferie, dro til en kjempefin park der lucas kunne krabbe litt i rundt. det var en stor fontene der og masse ender[:)]sambo hadde laget med kaffe og piknikk kurv[:D] mens vi satt og spiste, tok han opp en rose fra sekken (som hadde begynt å falme litt da[8D]var jo sinnsykt varmt[8D])og en fin ring eske, han satte seg på kne og sa "du er den mest perfekte personen jeg har møtt, du har gitt meg verdens nydeligste sønn, trodde ikke det gikk an å bli så lykkelig, å jeg elsker deg så utrolig mye, vil gifte deg med meg?" (ikke akkurat ordrett men nesten[:)])
alt var helt perfekt[:D]hadde reservert bord på en restaurant senere på kvelden, så vi dro dit for feire mens svigers satt barnevakt.
fikk mld fra pappa senere på kvelden der det sto "kan jeg gratulere nå?"[:D]sambo hadde spurt han før vi dro[:D]

Ikke så veldig romantisk akkurat! ;) Han fridde etter vi hadde vært sammen i 3år!
Vi satt å prata i senga en morgen og plutselig går han ut av senga og henter noe oppå garderobeskapet sitt, en pen liten pose med en eske inni. Åpnet eska og der var det to gullringer, åsså spurte han om jeg ville gifte meg med han! [:)] 
Og 05.06.2010 står jeg brud :)

ble ikke fridd til jeg...ble lei av å vente så vi ble enige om det! mannen her er ikke særlig romantisk heller så skulle jeg ventet på det så hadde jeg vel ventet enda! vært sammen i 7&1/2 år og gift i litt over 1 år [;)]

han e så pingøete så d e ikke gjort ennå[8D][:D]hehehehe[:D]men han har noen år på seg ennå, vi skal ikke gifte oss ør vi e 30[:D]

Min kjære fridde til meg på stranda i Krabi i Thailand, det var såååå romantisk der han gikk ned på kne i vannkanten ved solnedgang;)

Det var julen 2006... Vi hadde vært sammen i 2 1/2 år.
Min kjære hadde lenge sittet å snakket om julegaven jeg skulle få i år. Han sa såå mye rart, som fikk meg heelt på villspor. Så jeg hadde jo ingen aning om at han skulle fri! Han sa jeg skulle få gaven 1 juledag. Jeg fikk en liten gave lillejulaften, og en liten en på julaften.

1 juledag var jeg veldig spent på hva denne gaven kunne være! Jeg satt å tenkte på reiser, annlegg til hjemmestudioen mitt osv.. Jeg var på jobb den kvelden. Kom hjem kl 22.00. Var trøtt og sliten, og gledet meg egentlig mest til å komme i senga. Den gangen bodde vi i en liten leilighet. Når jeg kom inn var det levende lys fra gangen og inn i stuen. I stuen var det levende lys overalt, og såklart roseblader. Rundt denne tiden begynte jeg å lure litt på om han bare var romantisk eller om det lå mer bak? Han kom ut fra soverommet og smilte. Han satt seg ned på kne og kikket meg inn i øynene. Det første han sa var: Jeg får starte med å be om unskyldning for at jeg har gitt deg mange hvite løgner ang julegaven i det siste. Hehe, så søt! Han holdt en lang "tale" om hva jeg betydde for han og hvorfor han ville gifte seg med meg. Til slutt sa han: Vil du gifte deg med meg Veronika? Huuh! Ett rørende øyeblikk ja!

Romantisk???[:D][:D]

Jeg sa såklart ja. Og etterpå viste han meg en hjemmeside han hadde laget. Den het "dinforevig" eller noe sånt. Det var en side som var våres, og som vi skulle oppdatere, blogge, legge ut bilder osv. (selvom den ikke er i bruk i dag..:(.) Han hadde der ført dagbok fra tiden han begynte å planlegge frieriet til bare 1 time før han fridde. Han hadde beskrevet hvor nervøs han var osv. DET var søtt å lese. For å skrive ned følelser er ikke hans sterkeste område. Jeg fikk hjertesjokoalder å masse. Han laget nydelig middag, og resten av kvelden holder jeg for meg selv![8D]

Fiine hjertesjokolader som kom i en nydelig pakke. Var ikke noe europris sjokolade nei.. Heeelt nyforlovet![:D][:D] Vi har nå helt enkle gullringer. Skal ha nye til bryllupet

Dette ble langt, men håper noen gadd å lese![:D]

Vi studerte begge u danmark da vi ble forlovet. vi hadde snakket om det å vært å pelt ut ringer, men ikke om når vi skulle gjøre det. Var en kveld en stund etter vi skulle ut å spise og da jeg kom opp i den lille student hybelen hans hadde han gjort den kjemte fin og tent masse stearinlys, og så gikk han ned på kne. På resturanten fikk jeg roser som han hadde bestilt. Jeg syns det var VELDIG romantisk. Vi var forlovet i 2 1/2 år før vi giftet oss og har nå vært gift litt over ett år og har fått lille tulla vår[:)]

Back
Topp