Det var
julen 2006... Vi hadde vært sammen i
2 1/2 år.
Min kjære hadde lenge sittet å snakket om julegaven jeg skulle få i år. Han sa såå mye rart, som fikk meg heelt på villspor. Så jeg hadde jo ingen aning om at han skulle fri! Han sa jeg skulle få gaven
1 juledag. Jeg fikk en liten gave lillejulaften, og en liten en på julaften.
1 juledag var jeg veldig spent på hva denne gaven kunne være! Jeg satt å tenkte på reiser, annlegg til hjemmestudioen mitt osv.. Jeg var på jobb den kvelden. Kom hjem kl
22.00. Var trøtt og sliten, og gledet meg egentlig mest til å komme i senga. Den gangen bodde vi i en liten leilighet. Når jeg kom inn var det
levende lys fra gangen og inn i stuen. I stuen var det levende lys overalt, og såklart
roseblader. Rundt denne tiden begynte jeg å lure litt på om han bare var romantisk eller om det lå mer bak? Han kom ut fra soverommet og
smilte. Han satt seg ned på kne og kikket meg inn i øynene. Det første han sa var: Jeg får starte med å be om
unskyldning for at jeg har gitt deg mange hvite løgner ang julegaven i det siste. Hehe, så søt! Han holdt en lang
"tale" om hva jeg betydde for han og hvorfor han ville gifte seg med meg. Til slutt sa han:
Vil du gifte deg med meg Veronika? Huuh! Ett rørende øyeblikk ja!
Romantisk???[:D][:D]
Jeg sa såklart ja. Og etterpå viste han meg en
hjemmeside han hadde laget. Den het
"dinforevig" eller noe sånt. Det var en side som var våres, og som vi skulle oppdatere, blogge, legge ut bilder osv. (selvom den ikke er i bruk i dag..:(.) Han hadde der ført
dagbok fra tiden han begynte å planlegge frieriet til bare 1 time før han fridde. Han hadde beskrevet hvor
nervøs han var osv. DET var søtt å lese. For å skrive ned følelser er ikke hans sterkeste område. Jeg fikk
hjertesjokoalder å masse. Han laget nydelig
middag, og resten av kvelden holder jeg for meg selv![8D]
Fiine hjertesjokolader som kom i en nydelig pakke. Var ikke noe europris sjokolade nei.. Heeelt nyforlovet![:D][:D] Vi har nå helt enkle gullringer. Skal ha nye til bryllupet
Dette ble langt, men håper noen gadd å lese![:D]