Hvordan forteller du det?

Vi hadde tenkt å gi svigerfar en barnebok med en lignende tekst inni "Til farfar. Håper du kan lese denne for meg når jeg kommer til verden en gang i mars". Men siden vi venter tvillinger, tror jeg det blir noe annet:rolleyes:
 
Vi tenkte å pakke inn en smokk og skrive noe a'la: kjære farmor/farfar, kan dere ta vare på denne for meg til vi ses i mars? Ellers så Vurderer vi tskjorter med tekst: verdens beste mamma/pappa oppgraderes herved til mormor/morfar. Og samme til søsken: verdens beste bror oppgraderes herved til onkel :)
 
Jeg kjøpte konfekt med Verdens farfar/farmor/morfar/mormor på til hver av dem.
Framkalte også bildene fra tidlig UL og limte dem inn i hjerteformet julekule med skillevegg (kjøpte på Panduro), med termindatoen på baksiden.
Svigers tok den ikke med en gang, mine skjønte det. Gledestårer fra alle. :)
 
Til familien fortalte vi det bare, til familien litt lenger ut viste bi ultralydbilde i uke 9 og på Facebook la vi ut et bilde der mannen og jeg står og holder på magene våre i hvite tskjorter med skriften "Baby" på min mage og "beer" på mannens mage :p det var ganske vittig!
 
7250ab99f41d8c46b5fad3d06e8893ac
Denne syns jeg var så fin <3 Tenkte å stjele denne ideen til svigerinnene mine om jeg får lov :D
 
Back
Topp