Hvordan skal dere fortelle det til familie/venner/kollegaer/sjefen på jobb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy!Venner som vet det til nå har jeg bare sagt det rett ut til. Ene delen av familien som feirer i utlandet i år får en body hvor det står "Jeg kommer i juli" andre del av familie får vite det via gaven til min bror og svingersøster som fikk en sønn i oktober, de skal få litt klær til han og i den bunken ligger det og en body med teksten "Verdens beste fetter". [emoji5]

Så spennende! Har selv ikke tenkt å legge de på face før etter ol(om vi legger det ut).Nærmeste familie fikk vite om graviditeten på farsdagen. Og nærmeste venner har fått vite det etter hvert. Skal fortelle det offisielt på Facebook på selveste julekvelden. Spent!![]()
Så spennende! Har selv ikke tenkt å legge de på face før etter ol(om vi legger det ut).
Ja jeg også lyver mye.. er litt lei.. men pga to SA tidligere iår so klarer jeg ikke få meg til å si det om det skulle skje igjenJa, det var planen her også egentlig, men på grunn av en lengre sykehistorie i høst som resulterte i graviditet, såå velger vi å fortelle det i julen. Folk spør hele tiden hvordan det går osv., og blir gaaaal av å måtte ¨lyge¨ hele tiden for ikke å røpe noe. Blir jo ikke akkurat mer frisk av å gå gravid, og de lurer jo hele tiden.![]()
Ja jeg også lyver mye.. er litt lei.. men pga to SA tidligere iår so klarer jeg ikke få meg til å si det om det skulle skje igjen![]()

Ja nå er alt krysset.. er jo helt grusomt:/Åh, ja det forstår jeg. Håper virkelig det går riktig vei for deg denne gangen.![]()
Ja nå er alt krysset.. er jo helt grusomt:/
Tusen takk♡♡ ja nå må det sitteJeg vet ikke hvordan det føles å miste, men jeg kan tro at det ikke er en god følelse å sitte med. Ingen fortjener å oppleve sånt, men dessverre så skjer det. Så langt har jeg vært ganske heldig, og jeg krysser alt jeg har av tær og fingre for at det fortsetter å gå bra. Som sagt, håper det går bra for deg også. <3