Hvordan fortelle..?

Fortalte det til min leder før helgen, og han sa "gratulerer! Barn passer ALLTID! De er fremtiden vår!:-)" Det føltes fint :-)

Vi har et felles personalrom for hele bygget (er vel 4 firmaer som deler kjøkkenet.) og med en tilfeldighet var det bare oss 4 fra kontoret som var der. Jeg fikk de til å lukke døra og sa det rett ut. Jeg har vært megasliten og trøtt på jobb så jeg følte jeg var nødt til å si det. Sjefen og de andre ble kjempeglade på mine vegne og glad ettersom jeg blir enda dårligere kan de tilrettelegge iforhold til kundene mine og meg selv.

Har sagt det på kontoret pga det gjør alt litt lettere ifht tilrettelegging, men ikke til lederen min, hun hører til et annet kontor og er ikke så ofte innom. Tenker jeg enten sender en Mail som sist eller sier det hvis hun er innom om et par uker.

Jeg bare gikk inn til sjefen å sa jeg hadde noe jeg måtte fortelle, så sa jeg at jeg var gravid. Også fikk jeg en gratulasjon og en klem:) mye enklere enn jeg hadde trodd!

Å fortelle sjefen gruer jeg meg til og, da jeg går på vikariat fra år til år...

Reelt lukket jeg døra hos min kollega, så hun skjønte det var noe

Ja, jeg er redd det går utover deg, men jeg er gravid.
Gratulerer og klem.

Personalansvaelig hadde hjemmekontor, så jeg sa over det interne "chatte - systemet" at jeg ville ta opp en sak med ham, og at det ikke var faglig, men personal. Da ringte han meg, så jeg sa at jeg har en utfordring til ham han må finne noen til å hjelpe min kollega i årsoppgjører, for jeg er gravid.

Deretter sende jeg mail til daglig leder som også delvis er hr nå (han var her før han ble daglig leder, nå er det en annen men hun har permisjon akkurat nå noen uker, så da skulle by sende ting om personal til ham) hvor jeg skrev det samme.

Gratulasjonene kom spontant som første reaksjon fra alle tre.

Nå er det offentlig på jobb.

Å fortelle sjefen gruer jeg meg til og, da jeg går på vikariat fra år til år...
Er du også lærer?:) Jeg fikk heldigvis fast jobb for litt over en måned siden. Liker at de er kjappe med kabalen på min jobb:)

Rektor hos meg vet at vi har hatt IVF-behandling. I går spurte hun meg om det går bra med meg. Siden hun spurte med masse folk rundt svarte jeg bare "so far so good". Vet at hun er veldig glad på mine vegne:) Skal snakke ordentlig med henne etter UL, om det går som jeg vil❤️

Er du også lærer?:-) Jeg fikk heldigvis fast jobb for litt over en måned siden. Liker at de er kjappe med kabalen på min jobb:-)
Ja, det er jeg:) Jeg har fått vikariat neste år også, så er spent på hva som skjer året etter siden jeg går ut i permisjon til jul..:/

Deilig med fast jobb, gratulerer:D

Back
Topp