Hvordan fortelle?

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Gleder meg sånn til å fortelle til de nermeste hva som er på gang!
Klarer nesten ikke holde meg, men jeg og mannen har blitt enige om å vente til etter neste ul, da er jeg 12+3 for å være sikker på at alt er bra før vi slipper jubelen løs for fult ;)

Tanken som ofte svirrer er at vi bare setter oss ned sammen med de det gjelder, og bare vise de ultralydbilde, uten og si noe mer ;) Er jo igrunn overraskende nok det :D

Men, er det noen som har noen morsomme måter og fortelle det på? Som ikke er så veeeldig kreativt at jeg må bruke masse tid på d? ( Utålmodig.. )

Vi har blitt enige om å IKKE eksponere om det på Facebook eller andre sosiale medier, vi tenker at når de nermeste får vite så går ryktet etterhvert uansett.
Skal heller publisere nyheten når babyen blir født, enkel måte og fortelle fjerne venner og slektninger på egentlig. :)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Jeg er 10+5. Både mine og hans foreldre vet det allerede. Vi klarte ikke å holde det hemmelig for de :P
Resten av familien får vell vite det når disse kommende bestemødrene får tillatelse til å snakke høyt om det. Men vi har jo også lyst til å fortelle det selv. Magen min er allerede blitt synlig større- så kanskje jeg bare viser magen:-)

Termin i mars <3

Jeg tenkte å fortelle min familie det når jeg er 12 uker på vei, i bursdagsselskapet til kommende tante.

Når jeg spør hva hun ønsker seg til jul/bursdag sier hun alltid: TANTEBABY!

Så jeg skal lage en liten koselig lappe der det står tantebaby og ankomstdato, som jeg pakker inn.

Gleder meg sånn til reaksjonen på kommende tante og besteforeldre :-) Dette blir det første barnebarnet deres <3

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Vi skal kle den kommende storesøsteren i skjorte med "Storesøster 2015" på :-)
ImageUploadedByBV Forum1409850833.342417.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Sist fortalte vi det til svigerfamilien ved å skrive klem fra (alle) navnene, og en liten februarskatt. Da var det en del gapende ansikt. Denne gangen har jeg en mistanke om at min mor vet det allerede. Har ikke tenkt så mye på hvordan vi skal fortelle det.

Back
Topp