Hvordan fortelle om graviditeten :p?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen som har noen morsomme planer om hvordan de skal røpe den store hemmeligheten når tiden er inne :D? Her tenker vi kanskje kjøpe "verdens beste bestemor/bestefar/onkel osv kopper til julaften og gi de alle hver sin pakke på likt :D

Vi kjøpte body til prinsessen som det stod: " i mammas mage bor en liten gave, jeg skal bli storesøster". Den passet enda, så vi blir å bruke den, sammen med ei smikke til prinsen hvor det står storebror. :)

Vi skal lage julegave til min mor og far, som feirer med resten av min familie, en gave til moren til samboer(siden faren allerede vet), og besteforeldrene til samboer som vi skal feire med. Blir en eske, og når de åpner den ligger det en smukk med en lapp festet til, og ultralydbilde under :) sånn som dette :

ImageUploadedByBV Forum1415748332.306272.jpg

Har to tanker:

Har laget et bilde med "ordrebekreftelse fra storken AS" ;) veldig kult, dato for levering, kg, varenavn og antall osv står på. Så er det bilde av en stork og en baby :)

Skulle gjerne ha lagt ut bilde, men mitt fulle navn er desverre på det, og jeg vil ikke bli kjent igjen :)

Eller så tenkte jeg å ta bilde av skoene til meg og sambo, og kjøpe babyconverse å stille i mellom våre sko :)

Vi skal si det lillejulaften. Skal bestille to kalendere (en til mine foreldre og en til hans)... På juli måned skal vi ha bilde av den kommende storebror som holder en plakat hvor det står "jeg skal bli storebror", og rød ring rundt termin! :) blir gøy å se hvor lang tid det tar før de skjønner det.. :) og ikke minst, om storebror (som får vite det samme dag og som skal gi besteforeldrene gaven) klarer å holde seg til de har bladd heeeelt frem til juli :)

Vi skal lage julegave til min mor og far, som feirer med resten av min familie, en gave til moren til samboer(siden faren allerede vet), og besteforeldrene til samboer som vi skal feire med. Blir en eske, og når de åpner den ligger det en smukk med en lapp festet til, og ultralydbilde under :) sånn som dette :

Vis vedlegget 88135

Dette må da være den søteste idéen jeg noen gang har sett! Ble til og med litt rørt jeg, så kan tenke meg at besteforeldrene blir det også ❤️

Jeg har allerede sagt det til mamma og en venninde... resten av nærmese familie får vite det på tirsdag, det er bursdagen til sambo og vi skal på tidlig ul, så tenkte og vise bilde derifra, enkelt og greit =)

Dette må da være den søteste idéen jeg noen gang har sett! Ble til og med litt rørt jeg, så kan tenke meg at besteforeldrene blir det også ❤️

Jeg håper vi får en fin reaksjon ja! Blir første barnebarn for både mine og hans foreldre, og første oldebarn for han sine besteforeldre, så tror nok vi skal klare å oppnå en god reaksjon med det :) synes det var så søtt, så her var det ikke tvil om at det skulle være måten vi forteller det på :D

Tenkte også å bruke "jeg skal bli storesøster" genser.. Hun eldste har ingen som passer..så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med henne.. Skal fortelle de juleaften,så det hadde vært gøy med noen innspill til hvordan man kan fortelle det på en morsom måte :) tenkte evt å pakke inn noe som røper det,men får ikke ul bilde,så da vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.

Tenkte å kjøpe pappasmykke hvor det står pappa til 3,men bare 2 navn.. Så vurderer bare å la f.eks svigermor se på det og stusse over at det står pappa til 3 der :D

Sjefen skal få vite det i morgen da jeg er mye frem å tilbake nå i starten. Fikk mye støtte og forståelse når jeg fortalte henne grunnen jeg var sykemld en stund sist, mistet da i august. Så er virkelig en god sjef jeg har og gleder meg til å fortelle det til henne faktisk.

Jeg gruer meg til å fortelle det til sjefen, hadde jobbet her i to uker da jeg tok testen, og han virker ikke glad i gravide,har hørt han snakke om andre ansatte...må prøve å komme over prøvetiden på tre mnd ihvertfall...

Sjefen skal få vite det i morgen da jeg er mye frem å tilbake nå i starten. Fikk mye støtte og forståelse når jeg fortalte henne grunnen jeg var sykemld en stund sist, mistet da i august. Så er virkelig en god sjef jeg har og gleder meg til å fortelle det til henne faktisk.

Misunner deg den sjefen din kjenner jeg ;)

Misunner deg den sjefen din kjenner jeg ;)
Hun ble glad på mine vegne og sa at hun bare ventet på beskjeden :p
Hun spurte hvordan det gikk og begynte å snakke om permisjonen allerede :D
Jeg ser virkelig frem til å si det til resten av kollegaene mine :) vi er virkelig en super gjeng her på kontoret :)

Hun ble glad på mine vegne og sa at hun bare ventet på beskjeden :p
Hun spurte hvordan det gikk og begynte å snakke om permisjonen allerede :D
Jeg ser virkelig frem til å si det til resten av kollegaene mine :) vi er virkelig en super gjeng her på kontoret :)

Så deilig med en god arbeidsplass da :)

Mange år siden sist her :p hehe
Sitter her og manner meg opp til å ringe sjefen for å snakke om evnt. tilrettelegging ;)

Så deilig med en god arbeidsplass da :)

Mange år siden sist her :p hehe
Sitter her og manner meg opp til å ringe sjefen for å snakke om evnt. tilrettelegging ;)
Bare å kaste seg uti det og bli ferdig ;)

Back
Topp