Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nok vi venter til uke 12, hvis eldste finner ut av det kommer han til å si det til alle han treffer
Vil uansett på tidlig ultralyd først, for å se at alt er i orden før vi forteller noen.Jeg er der selv, syns det er kleint å skulle dele en sånn nyhet, men syns det er fantastisk når andre deler. Så blir nok gjort veldig lite nummer ut av her også.Pga tidligere SA ville jeg at kjernefamilien skulle vite det tidlig, så jeg ringte bare mamma i bilen på vei til butikken og sa jeg hadde testa positivt. Jeg er sånn som til og med blir klein av min egen bursdag, så ville ikke falt meg å gjøre en stor greie av detsyns derimot det har vært kjempekoselig når andre familiemedlemmer/venner har delt sin nyhet med ultralydbilde, kopp e.l.
Vi kom hjem til de på juleferie, også serverte de mat jeg er veldig glad i men ikke kunne spise.. Gikk jo ikke å holde det hemmelig da
De ville også reagert på at jeg plutselig ikke drikker kaffe lenger, så nytter ikke holde det skjult når man bor sammen
Vi reiser til svigers i romjula for å bo med de en ukes tid, og da får vi jo samme «problemet».. De kommer derfor til å få en gave på julaften med en avsløring i
Jeg har hatt en SA før, og da synes jeg faktisk det var utrolig vondt at ingen visste.. Jeg trengte å prate om det, så jeg måtte jo da først fortelle at jeg hadde vært gravid for så å ha mistet.. Familien ble jo så glad for å høre at vi prøvde å få barn, så de fokuserte jo nesten mer på det enn at jeg hadde mistet 

det er vanskelig nok å måtte stå i det selv, om ikke alle andre skal vite det også.
Neste gang tror jeg kanskje at vi blir å gjøre noe litt mer spenstig bare for å ha prøvd det også