Hvordan fortelle det til kommende bestfar.?

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Min far blir 73 år i morgen og han er ikke i så god form.
Han fikk slag for noen år siden og har pga dette blitt dement, han har kraftig kols og bor på sykehjem nå.
I morgen kommer han til oss for å feire bursdagen sin, blir bare han, meg og samboer i morgen.
Jeg har litt lyst til å fortelle han den store nyheten i morgen, det er jo den beste bursdagsgaven man kan få også vet jeg faktisk ikke hvor lenge jeg kommer til å ha han, bare tanken på at han kanskje ikke er her når jeg forteller resten av familien det gjør så vondt.
Da vil jeg heller at han får vite det tidlig, og at han hvertfall vet at han skal bli bestefar :D
Det var min samboer som sa at det var greit at jeg sa det i morgen, så jeg har ikke mulighet til å kjøpe inn noe for å overraske med.
Men har dere kanskje noen gode tips til hvordan jeg kan gi han nyheten på en litt koseligere måte enn å bare si det?

Så leit å høre at faren din er syk:( Tror dere gjør rett i å fortelle det nå, så lenge det føles rett:) Hva med å kjøpe en kopp som det står bestefar på?:)

Så leit å høre at faren din er syk:( Tror dere gjør rett i å fortelle det nå, så lenge det føles rett:) Hva med å kjøpe en kopp som det står bestefar på?:)
Har dessverre ingen mulighet til å kjøpe noe før han kommer imorgen :(

Så leit å høre om din syke bestefar. Men så koselig at dere vil fortelle han det..
Hva med å lage et kort, siden det er bursdag; Gratulerer med dagen, bestefar?

Så leit å høre om din syke bestefar. Men så koselig at dere vil fortelle han det..
Hva med å lage et kort, siden det er bursdag; Gratulerer med dagen, bestefar?
Er faren min, barnet sin bestefar :P
Ja tenkte å lage et kort, og en kake kanskje med bestefar skrevet inn i glasuren :P

Skal fortelle hvordan det går :) Hvis lillebror kommer så utsetter jeg det til julaften, hvis han ikke kommer så blir det i morgen :D

du har ikke noe ul bilde å vise han da? samtidig som du sier gratulerer med dagen bestefar eller noe?;)
gleder meg til å høre hva du valgte og hvordan reaksjonen ble ;)
Håper det går bra med faren din ;')

Så trist at din far er syk:/ blir nok en gøy overraskelse for han på bursdagen:D
gode forslag over her:D spennende å høre hva du velger:) kos dere med bursdagsfeiring i morgen:D

du har ikke noe ul bilde å vise han da? samtidig som du sier gratulerer med dagen bestefar eller noe?;)
gleder meg til å høre hva du valgte og hvordan reaksjonen ble ;)
Håper det går bra med faren din ;')
Har ikke vært på ul enda dessverre, fant en "denne siden opp" body, så lurte på å pakke inn den for seg selv med et lite kort fra spiren som forteller at h*n gleder seg til å hilse på bestefar i august, eller skrive på kaka som nevnt over her..
Noe skal jeg nok finne på hvertfall :P

Har ikke vært på ul enda dessverre, fant en "denne siden opp" body, så lurte på å pakke inn den for seg selv med et lite kort fra spiren som forteller at h*n gleder seg til å hilse på bestefar i august, eller skrive på kaka som nevnt over her..
Noe skal jeg nok finne på hvertfall :P
Lykke til i dag, uansett hva du velger:) Gleder meg til oppdatering!:)

Ser ut til at lillebror kommer i dag også, så da må jeg vente med å fortelle det :( Da blir det nok til jul tenker jeg, da får han og brødrene mine vite det sammen :)

Back
Topp