Hvordan fortelle det til kommende besteforeldre?

Med første fortalte vi det i påska. Laget et påskeegg med godteri, smokker, ultralydbilde og babysokker tror jeg det var.. De ble veldig overraska :Heartred med andre sa vi det bare. Nå tenker vi å gi en julegave (litt lik påskeegget) til barna, og la de fortelle det til besteforeldra ved å gi en slik julegave :love7

Jeg tenkte å lage genser til 4-åringen som det står storebror, 2024 på og bare komme på besøk :greet025

Forrige graviditet kjøpte vi kopper som det stod verdens beste farmor/farfar på. Så inviterte vi svigers på kaffe og kaker. Da serverte vi kaffe i de koppene, tok en liten stund før de la merke til det, men veldig gøy måte å gjøre det på.
Til mine foreldre pakket jeg inn en body og skrev et kort utenpå hvor det stod håper du kan passe på meg til juli ellernoe sånt
Denne gangen fikk jeg min sønn til å si «storebror» til både svigers og foreldrene våre, syntes også det var en hyggelig måte å gjøre det på

Vi skal gi beskjed til bestemor på hennes 60-årsdag, skrevet på kortet «Gratulerer med dagen, fantastiske bestemor. Hilsen ****, *****, **** og den lille i magen :Heartred

Back
Topp